آفتاب
کوتاه

کاهش مصرف انواع فرآورده نفتی در کرمانشاه

کاهش مصرف انواع فرآورده نفتی در کرمانشاه

مصرف انواع فرآورده نفتی در ٦ ماه نخست امسال در کرمانشاه کاهش یافت. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اعلام این خبر ...

دنیای اقتصاد - کرمانشاه- الهام اکبری:مصرف انواع فرآورده نفتی در ٦ ماه نخست امسال در کرمانشاه کاهش یافت. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: مصرف بنزین این استان در نیمه نخست امسال ۲۳۴ میلیون و ۳۴۹ هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

سیدرمضان هاشمی گفت: مصرف نفت سفید با ۲۷ میلیون و ۳۳۸ هزار لیتر، نفت گاز با ۳۳۱ میلیون و ۱۴ هزار لیتر و نفت کوره نیز با ۲۵۸ میلیون و ۴۳۰ هزار لیتر نسبت به ١٨٦ روز نخست پارسال، روندی کاهشی داشته‌اند.وی کاهش مصرف نفت سفید استان کرمانشاه در ۶ ماه نخست امسال را در مقایسه با بازه زمانی سال گذشته، ۳۱ درصد و این کاهش مصرف را برای نفت گاز ۱۳ درصد اعلام کرد.به گفته هاشمی، نفت کوره مصرفی نیمه نخست امسال نیز نسبت به مدت مشابه پارسال، ٣٢ درصد کاهش داشته است.وی با بیان اینکه در شهریور امسال که همزمان با موج سوم مسافرت‌ها بود، مصرف بنزین ۴ درصد افزایش داشت، افزود: مصرف سایر فرآورده‌ها با کاهش محسوسی مواجه بوده است.وی مصرف بنزین را در شهریور امسال ۴۱ میلیون و ۴۷۴ هزار لیتر و مصرف آن را در شهریور سال گذشته ۴۰ میلیون و ۳۵ هزار لیتر اعلام کرد.

کد N1511693

وبگردی