آفتاب
مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

رمز پیروزی ملت ایران اعتقادات مذهبی است

رمز پیروزی ملت ایران اعتقادات مذهبی است

بروجرد - ایرنا - مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در خلوت و تنهایی زیارت عاشورا می خواندند و در جنگ علیه دشمن پیروز می شدند لذا رمز پیروزی ملت ایران در برابر ابرقدرت های جهان اعتقادات مذهبی است.

به گزارش ایرنا؛ سردار سرتیپ خسرو عروج در یادواره 38 شهید کوی الغدیر بروجرد، افزود: ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) انقلاب کردند و امام(ره) قیام خود را باالگو گرفتن از عاشورا و امام حسین(ع) آغاز کرد و به پیروزی رساند.
به گفته وی، رزمندگان اسلام از آغاز جنگ تحمیلی تاکنون با دست خالی مقابل همه عالم ایستادند و پیروز شدند زیرا سلاح رزمندگان اعتقادات مذهبی و باورهای دینی است.
وی اظهار کرد: امروز دشمنان یک جنگ همه جانبه را به ملت ایران تحمیل کرده اند و همه دنیا با پشتیبانی از گروهک های تروریستی و تکفیری قصد شکست اسلام و ایران را دارند.
وی فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه دشمنان زمانی دست از سر ما بر می دارند که از دین اسلام دست برداریم را یادآور شد و افزود: این فرمایش امام خمینی(ره) نشان می دهد که دلیل دشمنی دشمنان با ایران، اسلام، قرآن و ولایت است.
سردار عروج با بیان اینکه دشمنان با توطئه ها و ترفندهای فراوان می خواهند سد راه ایران اسلامی شوند، گفت: دشمنان نظام اسلامی ما را خوب می شناسند و توطئه های رنگارنگ خود را با شناخت کامل انجام می دهند.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایران اسلامی در محاصره است و دشمنان با جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی عزم خود را برای تسلیم کردن ملت ایران جزم کرده اند.
وی همچنین اظهار داشت: جنگ شام نبرد حق علیه باطل است زیرا در این میدان جنگ که هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران است همه قدرت های استکباری در مقابل ما صف آرایی کرده اند.
سردار عروج با بیان اینکه جبهه باطل را تکفیری ها و تروریست های بزدل اداره می کنند، گفت: جبهه باطل سربازان خود را با زنجیر در میدان نبرد نگه داشته است زیرا آنان همواره از ترس جان خود از میدان جنگ فرار می کنند.
وی با بیان اینکه فرمانده ای بزرگ و مقتدر ملت ایران را فرماندهی می کند، افزود: رزمندگان اسلام با تکیه بر خداوند متعال و الگوگیری از امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) به نبرد می پردازند و شهادت را افتخار بزرگی برای خود می دانند.
فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه نیز در این آیین گفت: برگزاری یادواره شهدا به ما عزت و عظمت می دهد.
سرهنگ علی احمد فیض اللهی افزود: جوانان و نوجوانان با مطالعه در فرهنگ ایثار و شهادت و خواندن وصیت نامه شهدا با این فرهنگ آشنا می شوند.
وی با بیان خاطره ای از شهید مدافع حرم محمد رضا اردوانی اهل همدان که سه روز پیش در جنوب حلب به شهادت رسید، اظهار داشت: چهار سال افتخار همرزمی این شهید را داشته ام؛ این شهید والامقام هر روز صبح زیارت عاشورا می خواند وبا وجود مجروحیت چندین باره در جنگ با تروریست ها هرگز جبهه نبرد را رها نکرد تا به شهادت رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یادواره 38 شهید کوی الغدیر بروجرد با حضور اقشار مختلف مردم بروجرد و فرماندهان نظامی در مسجد الغدیر بروجرد برگزار شد.
شهرستان بروجرد یکهزارو 500 شهید در دوران دفاع مقدس و نخستین شهید مدافع حرم لرستان را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
7190/3022/ 3404
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشار دهنده: محسن اسماعیلی
کد N1511654

وبگردی