آفتاب

اعلام رضایت مسئولان باشگاه ماشین سازی از عملکرد رسول خطیبی

اعلام رضایت مسئولان باشگاه ماشین سازی از عملکرد رسول خطیبی

شهرکرد-ایرنا-مدیر اجرایی باشگاه های ماشین سازی تبریز گفت:مسئولان این باشگاه از عملکرد رسول خطیبی سرمربی تیم رضایت دارند.

داوود قاسم زاده پنجشنبه شب در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در شهرکرد افزود: تیم فوتبال ماشین سازی امسال به لیگ برتر صعود کرده است به همین دلیل کم کم نتایج دلخواه خود را در لیگ بدست خواهد آورد.
وی تصریح کرد: تیم فوتبال ماشین سازی می توانست در هفت بازی گذشته لیگ برتر نتایج بهتری را کسب کند اما داورها کم لطفی کردند و ماشین سازی شش امتیاز لازم را از دست داد.
مدیر اجرایی ماشین سازی تبریز گفت: تعطیلی لیگ به این تیم ضربه نمی زند و در این فرصت ماشین سازی شرایط خود را در این فرصت بدست خواهد آورد.
قاسم زاده درباره دیدار تیم های ماشین سازی و اتحاد لردگان در جام حذفی گفت: دیدار خوبی برگزار شد و شرایط لازم برای این میزبانی فراهم بود و امید است فوتبال چهارمحال و بختیاری مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، تیم ماشین سازی تبریز در چارچوب رقابتهای جام حذفی باشگاههای فوتبال ایران با شکست تیم گمنام اتحاد لردگان به مرحله بعدی این رقابتها صعود کرد.
در این دیدار که عصر پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد با قضاوت جواد شرفی و کمکهای رضا قیم و رضا حیدری برگزار شد تیم ماشین سازی تبریز با نتیجه 11بر 2 تیم اتحاد لردگان چهارمحال و بختیاری را شکست داد.
در این بازی سامان نریمان جهان(5 گل)، سهراب ادیب(2 گل)، امین قاسمی نژاد، پیام صادقیان، سعید مهری و حبیب گردانی برای ماشین سازی گلزنی کردند.
تیم ماشین سازی در بازی بعد خود به مصاف برنده خونه به خونه و شاهین بندرعامری بوشهر خواهد رفت.
2097 *شبس* 1488 *خبرنگار: محمود رئیسی* انتشار دهنده: بهمن بامداد*
کد N1451503

وبگردی