آفتاب
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

دشمن به دنبال نفوذ بین روحانیان انقلابی است

دشمن به دنبال نفوذ بین روحانیان انقلابی است

سبزوار-ایرنا- نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: دشمن درصدد نفوذ در بین روحانیان انقلابی است و در این راستا تلاش زیادی را برای نشر افکار نادرست دینی در قالب اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی روز پنجشنبه در مراسم طلایه داری هدایت در سبزوار افزود: دشمن با هدف سست کردن اعتقادات مردم و روحانیان نسبت به مسئله ولایت فقیه، سالانه میلیون ها دلار برای افزایش شبکه های تبلیغی ضد اسلام و انقلاب هزینه می کند.
وی اضافه کرد: دشمن در چهره فرقه های اسلامی فتنه انگیز، افکار و اندیشه های نادرست خود را نشر می دهد که وظیفه روحانیت ایجاد سنگر تبلیغی و خنثی کردن این توطئه ها است.
نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم عنوان کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای تبین واقعی دین، مفاهیم قرآنی، فرهنگ اهل بیت(ع)، جایگاه انقلاب اسلامی و اهمیت ولایت فقیه است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار نیز گفت: همزمان با آغاز ماه محرم 120 روحانی و 80 خواهر مبلغه به 150 روستای شهرستان اعزام می شوند.
حجت الاسلام سید محمد جواد سجادی نژاد افزود: تبیین قیام عاشورا، برپایی نماز جماعت اول وقت، تشریح مسائل سیاسی و فرهنگی روز، احکام شرعی، برپایی نشست های معرفتی و تربیتی از برنامه هایی است که توسط روحانیان و مبلغان در ایام محرم اجرا می شود.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8144/7500/6012 خبرنگار: جواد پورسخاوت** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
کد N1451392

وبگردی