آفتاب

بازدید سرزده وزیر آموزش و پرورش از چند مدرسه آمل

بازدید سرزده وزیر آموزش و پرورش از چند مدرسه آمل

ساری - ایرنا - وزیرآموزش و پرورش روز پنجشنبه در سفر نیم روزه به مازندران به صورت سرزده از چند مدرسه در بخش لاریجان شهرستان آمل بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی اصغر فانی همچنین از مرکز اقامتی فرهنگیان در بخش کوهستانی لاریجان دیدن کرد و سپس با حضور در دبیرستان شهید مومنی نژاد شهر ' رینه ' مرکز این بخش ، با مدیران این مدرسه و رئیس اداره آموزش و پرورش لاریجان به گفت و گو نشست .
وزیر آموزش و پرورش در بازدید از مرکز اقامتی فرهنگیان لاریجان اعلام کرد که حدود یک میلیارد ریال برای خرید و تامین امکانات و تجهیزات این محل کمک خواهد کرد.
رئیس آموزش و پرورش بخش لاریجان به خبرنگار ایرنا گفت : سفر وزیر آموزش و پرورش به آمل بدون اعلام قبلی بود و درخواست کرد که به صورت سرزده از چند مدرسه و امکانات رفاهی ویژه فرهنگیان در بخش لاریجان بازدید کند که این کار انجام شد.
ولی محمد فضلی افزود : هم اکنون ساختمان اسکان فرهنگیان در بخش لاریجان با 6 سوئیت در شهر رینه در حال ساخت است که تاکنون برای آن حدود 800 میلیون ریال هزینه شده است.
وی ادامه داد : وزیر آموزش و پرروش در بازدید از این مرکز اقامتی نیمه تمام فرهنگیان قول تجهیز کامل امکانات مورد نیاز را که هزینه اش حدود یک میلیارد ریال است ، داد .
رئیس آموزش و پرورش لاریجان به افزایش حضور مسافران فرهنگی در تعطیلات نوروزی و تابستانی امسال به منطقه اشاره کرد و گفت : ییلاقی بودن بخش ، وجود قله دماوند ، جاذبه های تاریخی و گردشگری و طبیعی و نیز امکانات زیارتی و متبرکه سبب افزایش تمایل مسافران برای سفر به این منطقه شده است.
بخش لاریجان در جنوب شهر آمل و مسیر جاده هراز یکی از پنج بخش شهرستان آمل است .
حدود یک هزار دانش آموز در 20 مدرسه ابتدایی ، پنج مدرسه شبانه روزی ، هفت مدرسه متوسطه اول و دوم در این بخش مشغول به تحصیل هستند.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
کد N1451282

وبگردی