آفتاب
سرلشگر ایزدی:

صیانت از حریم ولایت فقیه در تمام امور باید مدنظر قرار گیرد

صیانت از حریم ولایت فقیه در تمام امور باید مدنظر قرار گیرد

اراک- معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز صیانت از حریم ولایت فقیه به عنوان پایه و اساس نظام اسلامی، در تمام امور باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشگر پاسدار مصطفی ایزدی ظهر پنجشنبه در جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در هر شرایطی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم و با تمام توان از ولایت فقیه به عنوان اصل و اساس و ستون دفاع کنیم.

وی با اشاره به پیامی که انقلاب اسلامی به جهانیان عرضه کرد، افزود: این انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) شکوهمندانه به پیروزی رسید و امروز نیز با بهره گیری از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هر روز با اقتداری بیش از پیش به مسیر رشد خود ادامه می دهد.

سرلشگر ایزدی بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز به عنوان الگویی برای جهانیان و مسلمانان دیگر کشورها قرار گرفته و به انگیزه ای برای آنها به منظور مبارزه با ستم و طاغوت تبدیل شده است.

معاون امور راهبردی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: از جمله نهادهایی که در عرصه رشد و شکوفایی و امتداد اقتدار انقلاب اسلامی طی دهه های اخیر نقش مهمی را ایفا کرده سپاه پاسداران است که علاوه بر صیانت از حریم کشور و نظام، در زمینه های سازندگی نیز اقدامات چشمگیر و ارزنده ای به انجام رسانده است.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت اقتدار امروز ایران اسلامی در سایه پیروی از ولایت فقیه حاصل شده و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، برترین راهکار برای حل مسائل کشور و خنثی سازی دسیسه های دشمنان نظام اسلامی است.

سرلشگر ایزدی افزود: امروز نهادهای انقلابی در کشور باید بیش از پیش ترویج و گسترش گفتمان انقلاب و مقاومت را در دستور کار خود قرار دهند تا ارزش ها و آرمان های امام راحل و شهدا ماندگار شود.

معاون امور راهبردی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: دشمن با اطلاع از نقش محوری و مهم ولایت فقیه تلاش دارد نقش آن را کمرنگ جلوه دهد و در عرصه های دیگر نیز مدام به دنبال دسیسه و توطئه چینی است، بنابراین همه اقشار جامعه اسلامی باید نسبت به این مساله بینش و هوشیاری داشته و با اقدامات خود به مبارزه با برنامه های دشمن بپردازند.

کد N1451281

وبگردی