آفتاب

وزیر دادگستری: اتهام زنی در رقابت های انتخاباتی آمریکا مایه عبرت همه ملت ها است

وزیر دادگستری: اتهام زنی در رقابت های انتخاباتی آمریکا مایه عبرت همه ملت ها است

تهران- ایرنا- وزیر دادگستری اتهام زنی، آبروریزی و پرخاشگری های موجود در رقابت های انتخاباتی آمریکا را مایه عبرتی برای همه ملت ها دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی پور محمدی روز پنج شنبه در نشست فصلی مجمع خیرین کشور که در شهرستان اسلامشهر برگزار شد با بیان اینکه در رقابت های انتخاباتی کشوری که ادعای تمدن دارد هر کدام از کاندیداها به رفتارهای سبوعانه خود می بالند، افزود: هر دو کاندیدا رفتارهای غیرانسانی خود را به رخ دیگری می کشد؛ یکی از حمله ها و تجاوزهای صورت گرفته به ملت ها و دیگری از تاخت و تاز و جنگ افروزی ها سخن می گوید و هر کدام از آنها به صورت جداگانه با نتنیاهو به عنوان جلادترین آدم دنیا ملاقات می کنند و به او تضمین و تعهد می دهند.
وی با انتقاد از شرایط نامطلوب حاکم بر دنیا، اقدام کاندیداهای انتخاباتی آمریکا را مضحک دانست و اظهار کرد: دنیا آنقدر ذلیل شده که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا تلاش می کنند تا به نخست وزیر یک رژیم دیگر با شش میلیون نفر جمعیت تضمین ها و تعهدهای لازم را بدهند.
پورمحمدی افزود: این وضعیت دنیای امروز است که در آن پول، زور، اسلحه و قلدری حرف اول را می زند و منطق آن ترساندن است در حالی که خداوند تاکید دارد که از این قلدری ها نترسیم.
وی با بیان این که ماهرچه داریم از ولایت است و خداوند هم همه نعمت هایش را با ولایت بر ما تمام کرد، گفت: بسیاری از مشکلات امروز دنیای اسلام به خاطر بی بهره بودن از نعمت ولایت است که به لطف خدا ملت ایران از این نعمت بهره مند است.
دومین نشست فصلی مجمع خیرین کشور صبح امروز به میزبانی بزرگترین شهرک نمونه مددجویان ایران در شهرستان اسلامشهر با حضور وزیر دادگستری برگزار شد.
خبرنگار: اکبر کریمی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7251/9343//1625
کد N1451278

وبگردی