آفتاب

بالکن اروپا؛ مقصد جدید گردشگران ایرانی

بالکن اروپا؛ مقصد جدید گردشگران ایرانی

گرجستان هم در اروپا و هم در آسیا قرار دارد و به دلیل زیبایی خاص این منطقه، مردم گرجستان خود را به عنوان بالکن اروپا معرفی می کنند

جهان ما پر از زیبایی‌ و جاذبه‌های گردشگری است. هر ساله گردشگران برای بازدید از آثار تاریخی و زیبایی‌هایی طبیعی به کشورهای مختلف سفر می‌کنند. اما با وجود این همه تنوع، چند سالی می‌شود که مقصدهای گردشگران ایرانی تکراری شده است. پس چه بهتر که مسافران، مقصد جدیدی برای سفر پیدا کنند تا بتوانند از جاذبه‌های گردشگری کشورهای دیگر نیز لذت ببرند و از همه مهم‌تر، یک گردشگر حرفه‌ای همیشه به دنبال یافتن مقاصد جدید است. 
یکی از مکان‌های جذاب برای گردشگری، می‌تواند سواحل زیبای دریای سیاه باشد؛ شما می‌توانید با سفر به گرجستان از زیبایی های سواحل آن لذت ببرید. اگر هیچ تصویری از گرجستان در ذهن خود ندارید، بهتر است بدانید که گرجستان ترکیبی از بهترین تجربه‌های گردشگری را برای شما خلق می‌کند. می‌توانید با سفر به این کشور رویایی، با مردم صمیمی و خوش قلب، روستاهای زیبا، بازارهای سنتی و سواحل جذاب باتومی (دریای سیاه) روبرو شوید. 
یکی از دلایلی که باعث جذب گردشگران به این کشور شده، وجود آثار تاریخی و طبیعت زیبای آن است. به لحاظ موقعیتی، گرجستان هم در اروپا و هم در آسیا قرار دارد و به دلیل زیبایی خاص این منطقه، مردم گرجستان خود را به عنوان بالکن اروپا معرفی می کنند؛ چرا که معتقدند بالکن، جذاب‌ترین و زیبا‌ترین بخش ساختمان برای دیدن مناظر است. از دیگر دلایلی که باعث رشد سفر گردشگران ایرانی در چند ماه اخیر به گرجستان شده، می توان به لغو صدور ویزا برای گردشگران ایرانی و افزایش پروازهای مستقیم به این کشور اشاره کرد. 
یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین آژانس‌های مسافرتی که سابقه‌ی خوبی در فروش تورهای خارجی دارد، آژانس سفرهای علی‌بابا است که با ارائه‌ی خدمات متنوع سفر، نیاز های مسافران را به بهترین شکل ممکن تامین می‌کند و به همین دلیل به انتخاب اول هر مسافر برای سفرهای خارجی تبدیل شده ‌است. شما می‌توانید با خرید تور گرجستان  از آژانس سفرهای علی‌بابا از بهترین خدمات و برنامه‌ریزی که برای یک سفر دلچسب و به‌یادماندنی لازم است، بهره مند شوید و یک سفر خوب و به‌یادماندنی را برای خود و خانواده‌اتان بسازید. 
آن دسته از علاقه‌مندان سفر به گرجستان که در سایر شهرهای ایران زندگی می‌کنند نیز می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری به آژانس، تنها با یک تماس تلفنی تور خود را رزرو کنند. چرا که؛ علی‌بابا گردشگری آسان و ارزان را در مقاصد جذاب و دیدنی دنیا برای تمام خانواده‌های ایرانی میسر کرده است. می‌توانید منحصربفردترین تجربه‌ی سفر به گرجستان را با آژانس سفرهای علی‌بابا کسب کنید. 
آژانس سفرهای علی‌بابا به منظور اینکه بهترین سفر را برای مسافران خود رقم بزند از همه‌ی امکانات و توان خود استفاده می‌کند تا آنها با آرامش خاطر سفر کنند. این آژانس علاوه بر تور گرجستان، تورهای استانبول، آنتالیا، بلغارستان، امارات، تایلند و... را برای علاقه‌مندان به سفر در نظر گرفته است. 
علاقه‌مندان به سفر گرجستان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه‌ی رزرو تور با شماره‌های زیر تماس بگیرند.
ویژه‌ی تماس از تهران: 02124580660
ویژه‌ی تماس از سایر شهرها: 02124580600
کد N1450588

وبگردی