آفتاب
با مقاله ای از ابراهیم فیاض؛

کتاب «نظریه اعتباریات و نظریه اجتماعی» منتشر شد

کتاب «نظریه اعتباریات و نظریه اجتماعی» منتشر شد

کتاب «نظریۀ اعتباریات و نظریۀ اجتماعی» با مقالاتی از اساتید دانشگاه از سوی نشر سدید روانه کتابفروشی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نظریۀ اعتباریات و نظریۀ اجتماعی» چهار گفتار علمی است که توسط حسین هوشنگی، محسن جوادی، ابراهیم فیاض و سیدعلی سیدی فرد ارائه شده که توسط نشر سدید انتشارات بسیج دانشجویی عمومی دانشگاه امام صادق‌(ع) و به اهتمام مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) منتشر شده است.

این کتاب علاوه بر شرح و توضیح نظریۀ اعتباریات، به تحلیل و بیان نسبت این نظریه با برخی موضوعات اساسی در نظریۀ اجتماعی می‌پردازد.

مقالۀ اول با عنوان «نظریۀ اعتباریات و علوم انسانی» به توضیح خطوط کلی این نظریه و بیان نسبت آن با علوم انسانی می‌پردازد. مقالۀ دوم با عنوان «نسبی‌گرایی فرهنگی، نسبی‌گرایی اخلاقی و نظریۀ اعتباریات»، ابتدا انواع نسبی‌گرایی‌ها را توضیح می‌دهد و سپس می‌کوشد تقریری از نظریۀ اعتباریات ارائه دهد که مستلزم نسبی‌گرایی اخلاقی نباشد. مقالۀ سوم با عنوان «نظریۀ اعتباریات و مسئلۀ فرهنگ»، جایگاه این نظریه را در فهم و تبیین مسائل فرهنگی روشن می‌کند. مقالۀ چهارم با عنوان «نظریۀ اعتباریات و جامعه‌شناسی معرفت» نیز سعی می‌کند لوازم نظریۀ اعتباریات در حوزۀ جامعه‌شناسی معرفت را بیان کنید.

لازم به ذکر است چاپ اول این کتاب در ۹۶ صفحه و به قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر شده است. برای تهیۀ این کتاب می‌توانید به سایت مؤسسۀ علمی-فرهنگی سدید مراجعه یا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۸۵۸۵۰، ۰۲۱۶۶۴۸۶۱۲۰ و ۰۹۱۰۹۸۰۵۰۵۵ تماس حاصل کنید.

کد N1450362

وبگردی