آفتاب

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س): دولت خدمات مناسبی برای آبادانی روستاها انجام داده است

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س): دولت خدمات مناسبی برای آبادانی روستاها انجام داده است

قم- ایرنا- تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) گفت: دولت و دستگاه های اجرایی خدمات مناسبی برای آبادانی روستاها انجام داده اند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه ارائه خدمات پست بانک در روستاها کار بسیار خوبی است افزود: دولت یازدهم و دستگاه ها اقدامات خوبی در روستاها انجام داده اند که باید با همکاری یکدیگر تسهیلات و خدمات رسانی را افزایش دهند.
تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) افزود: خدمات پست بانک در روستاها باعث ایجاد انگیزه و ورود فناوری های جدید و اجرای امور اینترنتی شده است و این امر از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری می کند.
وی با اشاره به اینکه روستاییان یکی از بهترین سرمایه های هر کشور محسوب می شوند گفت: نیازهای شهری توسط این افراد تامین می شود و از افتخارات دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است که تبعیض های بین روستا و شهر را شکست.
سعیدی افزود: در زمان های گذشته دوفضایی بودن در بین روستاها و شهرها نمایان بود و روستاییان از خدمات بهداشتی و درمانی و سایر مباحث فرهنگی عقب بودند و در فقر فرهنگی به سر می بردند.
وی با بیان اینکه در زمان های قدیم سبک مدیریت فرعونی در روستا ها حاکم بود گفت: به برکت انقلاب اسلامی و ترویج آموزه های قرآنی وضعیت خدماتی و فرهنگی در روستاها رشد پیدا کرد.
تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: امروز شاهد موفقیت بیشتر در زمینه های مختلف روستایی هستیم که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری **انتشار دهنده : جعفرمسلمی
کد N1450268

وبگردی