آفتاب

رقابتهای قرآنی کارکنان فنی و حرفه ای منطقه هفت کشور در یاسوج آغاز شد

رقابتهای قرآنی کارکنان فنی و حرفه ای منطقه هفت کشور در یاسوج آغاز شد

یاسوج- ایرنا- پنجمین دوره رقابتهای قرآن کریم کارکنان آموزش فنی و حرفه ای منطقه هفت کشور در آیینی امروز /چهارشنبه/ در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد در آیین گفت: 21 نفر از قاریان و حافظان قرآن این منطقه در هفت رشته با هم به رقابت خواهند پرداخت.
فرج الله راد اظهار داشت: حافظان قرآن از استان های بوشهر، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت حضور دارند.
وی گفت: این رقابتها در چهار رشته برای برادران و سه رشته برای خواهران پیش بینی شده است که هفت برگزیده آن برای حضور در رقابتهای کشوری کارکنان آموزش فنی و حرفه ای راه خواهند یافت.
وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره در چهار رشته قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم مختص برادران و سه رشته حفظ، ترتیل و مفاهیم مختص خواهران رقابت می کنند.
وی به اهمیت نشر معارف دینی و برگزاری رقابتهای قرآنی اشاره کرد و گفت: برگزاری این گونه برنامه های مذهبی برای کارکنان فنی و حرفه ای گامی در راستای پرداختن به ارزش های دینی و معارف اسلامی در بین خانوادههای کارکنان است.
وی اظهار کرد: برگزاری رقابت های قرآن کارکنان آموزش فنی و حرفه ای یک رویداد فرهنگی و دینی است که ترغیب گر هر تشنه معرفتی به سوی معارف دینی و قرآنی است.
خبرنگار: مظفر عدالت نسب** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8005/6110/6162
کد N1450165

وبگردی