آفتاب

موسسه فرهنگی اکو و زریاب خوی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

موسسه فرهنگی اکو و زریاب خوی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

ارومیه- ایرنا- موسسه فرهنگی اکو و سازمان مردم نهاد خانه دانش و فرهنگ زریاب شهرستان خوی در راستای افزایش تعامل در حوزه های فرهنگی و ادبی در حاشیه کنفرانس بین المللی شمس تبریزی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد خانه دانش و فرهنگ زریاب روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این تفاهم نامه به منظور بسترسازی برای گسترش فعالیت های فرهنگی، چاپ کتاب و مقالات، شرکت در همایش ها، اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک و تبادل میراث مکتوب با موسسه فرهنگی اکو منعقد شد.
حامد کاظم زاده خویی افزود: درصدد هستیم با همکاری موسسه اکو و موسسه تولیت شمس تبریزی، کتاب سه زبانه به زبان های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی با موضوع شمس تبریزی به چاپ برسانیم.
وی با اشاره به اینکه خانه دانش و فرهنگ زریاب با همکاری موسسه تولیت شمس تبریزی به صورت منظم ماه گفتار برگزار می کند، اظهارکرد: این سازمان مردم نهاد طی 2 سال گذشته 10 ماه گفتار با موضوع شمس تبریزی برگزار کرده است.
به گزارش ایرنا، سازمان مردم نهاد خانه دانش و فرهنگ زریاب از شهریور ماه سال 93 با هدف بسترسازی برای توسعه دانش بنیان، ارتقای فرهنگ کتابخوانی و تولید آثار مکتوب، بزرگداشت علمای صاحب آثار ماندگار و ارتقای فرهنگ نقدپذیری تاسیس شده است.
همایش بین المللی شمس تبریزی از چهارم مهرماه با حضور محققان و صاحب نظران ایرانی و خارجی در مقبره شمس تبریزی در شهرستان خوی آغاز شده است و تاهفتم مهرماه (روز شمس) ادامه دارد.
7129/1354
خبرنگار: توحید محمودپور**انتشار دهنده: پروانه امانی
کد N1449970

وبگردی