آفتاب

برترین های قرآنی و ورزشی منطقه چهارم دریایی تجلیل شدند

برترین های قرآنی و ورزشی منطقه چهارم دریایی تجلیل شدند

انزلی-ایرنا- از برترین های شانزدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده ها و خواهران شاغل در نداجا و آجا و همچنین ورزشکاران برتر در مسابقات نداجا و آجای ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده ناوگان شمال سه شنبه شب دراین مراسم با اشاره به نقش پررنگ خانواده ها درکسب این عناوین توسط فرزندانشان اظهار کرد:متاسفانه جامعه امروزی نسبت به برخی از ارزشها کمی بی توجه شده و پرداختن به مواردی که درگذشته ارزش محسوب می شدند تا اندازه ای کمرنگ شده است.
دریادار دوم عرشه افشین رضایی حداد افزود:خوشبختانه خانواده های نظامی خصوصا منطقه چهارم دریایی با الگو قرار دادن روش و سیره ائمه معصومین فرزندان خود را در راه فراگیری قرآن هدایت کرده و با استفاده از مربیان کارآمد این منطقه توانستیم از مقام هفتم دررقابت های قرآنی به مقام سوم ارتقاء یابیم.
وی با اشاره به تلاش سازمان عقیدنی و تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش برای نهادینه کردن اینگونه رفتارها و اعمال در بین خانواده های نظامیان تصریح کرد:ما فقط از پتانسیلی موجود درمنطقه برای اعتلای فرهنگ قرآنی و افزایش روحیه ورزش دربین خانواده نظامیان استفاده کرده و مجموعه این پتانسیل ها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کردیم.
امیرحداد با قدردانی از تلاش خانواده ها یادآور شد:خانواده ها فراتر از انتظارات ما پا به عرصه گذاشته و با عملکرد خود مسئولیت مار را درحمایت و پشتیبانی بیش از پیش از اینگونه امور فرهنگی و معنوی سنگین تر کردند.
* کسب مقام برتر سازمان عقیدتی سیاسی آجا در مسابقات قرآنی کشوری*
مدیرعقیدتی سیاسی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با اعلام این خبر اظهار کرد : این رتبه درشش ماهه نخست امسال کسب شده و بیانگر فراهم سازی زمینه های مناسب برای فراگیری قرآن در نداجا است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن کشاورز کسب این رتبه را حاصل تلاش چند ساله مربیان حوزه قرآن و خانواده ها دانست و افزود : رمز موفقیت این عزیزان تلاش خانواده ها و مربیان و تشویق ها و حمایت دوستان است.
وی خاطرنشان کرد:هرچند فراگیری قرآن برای کسب رتبه نیست اما با تلاش بیش ازپیش می توان رتبه سوم را به رتبه نخست ارتقاء داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا دراین مراسم ازعلی ابراهیمی،امیرحسین خدایاریو میثم زالبی دررشته قرائت تحقیق، امیرعلی کیایی و رحمان فلاح باقری دررشته اذان، حسام دهدار، فاطمه پوریوسف، میترامحبی، معصومه فقیه عبداللهی، راضیه بختیاری پور، حجت الله نامنی، فریده حیدری، فاطمه پوریوسف و ادریسیان دررشته حفظ مهدی نگهدار و سعید ملایی دررشته حفظ و قرائت ، زینب مهدوی مطلق درروخوانی و روانخوانی ، فاطمه راعی در تفسیر، مریم کمیجانی حائز رتبه های برتر قرآنی شدند .
همچنین درمسابقات آسیایی در مرداد ماه امسال در شهر اردبیل که با حضور 600 ورزشکار از شش کشور برگزار شد از منطقه چهارم دریایی خانم ها فاطمه سیاری مقام اول، صفورا شفیقی و مریم عیسی زاده مقام دوم و سارا شکوری و طاهره نوری مقام سوم را دررده جوانان و نوجوانان کسب کردند.
بندرانزلی در40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
6030/7471 / 1064 **خبرنگار: رضا اکبری** انتشار دهنده: فرشاد محسن زاده
کد N1449776

وبگردی