آفتاب
ظرف دو و نیم سال گدشته،

صندوق نوآوری و شکوفایی از 1300 شرکت دانش بنیان حمایت مالی کرده است

صندوق نوآوری و شکوفایی از 1300 شرکت دانش بنیان حمایت مالی کرده است

قزوین-ایرنا- رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ظرف دو و نیم سال گذشته این صندوق از یک هزار و 300 شرکت دانش بنیان در قالب ارائه تسهیلات، حمایت مالی به عمل آورده است.

به گزارش ایرنا، بهزاد سلطانی سه شنبه شب در نشست هم اندیشی با قزوینی های مقیم خارج از کشور و علاقه مندان به سرمایه گذاری در این استان که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری به مناسبت سفر کاروان تدبیر و امید به قزوین که صبح چهارشنبه هفتم مهر ماه انجام می شود، برگزار شد، افزود: ماموریت اصلی این صندوق ارائه حمایت های لازم برای سرمایه گذاری های خطر پذیر و غیرخطر پذیر با اتکا به ایده های دانش بنیان است.
وی با اشاره به حمایت های دولت تدبیر و امید از صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: نیمی از اعتبار این صندوق از زمان آغاز به کار از سوی رئیس جمهوری اختصاص یافته است.
سلطانی یادآور شد: تسهیلات ارائه شده به شرکت های فعال در زمینه های دانش بنیان با نرخ بهره 4 تا 11 درصد واگذار شده است.
وی اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان که از دانش فنی لازم برخوردار هستند می توانند برای اجرای طرح ها و پیاده سازی برنامه های خود از ظرفیت سرمایه گذاری خارجی بهره مند شوند.
سلطانی اظهار کرد: باید سرمایه گذاران خارجی را با شرکت های دانش بنیان داخلی ارتباط دهیم تا زمینه های کاری مشترک بین آنها پدید بیاد چرا که با وجود برخورداری از دانش فنی لازم از سوی واحدهای دانش بنیان داخلی، در حوزه سرمایه گذاری و جذب بازار ضعیف هستیم که در این زمینه می توان از ظرفیت شرکت های خارجی بهره گرفت.
شبک **3013/ 6128 **خبرنگار: رضا اولادی** تنظیم کننده: وحید مقدم سلیمی** انتشار دهنده :سیدمحمدباقر نوربخش
کد N1449702

وبگردی