آفتاب
خبر روزنامه «دنياي‌اقتصاد» برگزار می‌کند

آشنایی با قانون و مقررات تامین اجتماعی

آشنایی با قانون و مقررات تامین اجتماعی

واحد آموزش روزنامه «دنیای‌‌اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان «آشنایی با قانون و مقررات تامین اجتماعی» برگزار می‌کند. عدم آگاهي كارفرمايان و ...

دنیای اقتصاد:واحد آموزش روزنامه «دنیای‌‌اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان «آشنایی با قانون و مقررات تامین اجتماعی» برگزار می‌کند. عدم آگاهي كارفرمايان و پيمانكاران از اين قوانين و مقررات باعث بروز مشكلاتي براي آنها از جمله جرايم بيمه‌اي، خسارات مالي و متعاقب آن نارضايتي و اختلاف بين كارفرما، پيمانكار، كارگر و سازمان مي‌شود.

اين دوره به منظور آشنایي كارفرمايان و پيمانكاران با قوانين و مقررات تامین اجتماعی و ناظربر قراردادهاي پيمانكاري و نيز تكاليف و حقوق خود در اين زمينه برگزار مي‌شود. علاوه بر اين، از آنجا كه پيمانكاران نقش كارفرما را در مقابل كاركنان خود به عهده دارند و طبق قانون تامين اجتماعي ايفاي اين نقش متضمن تكاليف و مسووليت‌هايي براي آنان است، در این راستا روزنامه «دنیای اقتصاد» دوره آموزشی «آشنایی با قانون و مقررات اجتماعی» را روز پنج‌شنبه 8 مهرماه به مدت 8 ساعت برگزار می‌کند تا به مسائل مربوط به حقوق و دستمزد، نحوه تنظیم لیست حقوق و دستمزد، قانون نحوه دریافت خسارت و جرایم بیمه‌ای، ضریب و نحوه محاسبه حق بیمه قراردادهای پیمانکاری، شرایط برقراری انواع مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت، قانون بیمه بیکاری نيز مورد بررسی قرار دهد. علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در اين دوره آموزشي مي‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنياي‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های 87762411 و 87762416 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.

کد N1448710

وبگردی