آفتاب

دریادار رضایی‌حداد: توان ارتش با گذشته قابل مقایسه نیست/آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروهای مسلح ایران

دریادار رضایی‌حداد: توان ارتش با گذشته قابل مقایسه نیست/آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروهای مسلح ایران

میزان: فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش گفت: ارتش و نیروهای مسلح ایران با تجهیزات پیشرفته و به‌روز خود۱۰۰ درصد در آمادگی قرار دارند.

دریادار افشین رضایی‌حداد آموزش ارتش قبل از انقلاب را بر اساس روش غربی دانست و با بیان اینکه پس از انقلاب تمام روش‌ها در ارتش تغییر یافت، افزود: اوایل انقلاب در سازمانی مانند ارتش بی‌نظمی ایجاد شده بود و شرایط مناسب نبود.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه شعله جنگ به یکباره روشن شد، افزود: کمبود تجهیزات و شرایط در ابتدای جنگ به‌گونه‌ای بود که برای انتقال نیروهای خود به جنگ با مشکل مواجه بودیم.

وی با تصریح بر اینکه هر سه نیروی هوایی، دریایی و زمینی ارتش وارد میدان نبرد شدند، اضافه کرد: ارتش از جمله سازمان‌هایی است که در راستای جهت مشخص حرکت می‌کند و تأمین امنیت جزو وظیفه ماست.

رضایی‌حداد ارتش را قابل قیاس با گذشته ندانست و خاطرنشان کرد: امروز ارتش و نیروهای مسلح با استفاده از توان داخلی و دانشمندان خود سعی می‌کنند در آمادگی 100 درصد قرار گیرند.

وی ادامه داد: ارتش هر روز با اقتدار بیشتر و تجهیزات به‌روزتر ظاهر می‌شود و هشت سال دفاع مقدس به ما ثابت کرد در شرایط بحرانی چگونه توان خود را بالا ببریم.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با توجه به نوع نگاه ایران به دنیا، بسیاری از کشورهای استکباری با ما هم‌عقیده نیستند، یادآور شد: این کشورها می‌خواهند مانع از پیشرفت ما شوند.

وی با اشاره به اینکه در دوران جنگ ما یک کشور بودیم و عراق از کمک کشورهای استکباری برخوردار بود، افزود: همت جوانان و رزمندگان و مردم ما موجب پیروزی در مقابل کشورهای استکباری شد.

23219

کد N1447600

وبگردی