آفتاب

میرزاده: 72 درصد از خانواده های شهدا و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند

میرزاده: 72 درصد از خانواده های شهدا و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند

شهرری ـ ایرنا ـ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 72 درصد از خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند.

به گزارش ایرنا، حمید میرزاده عصر یکشنبه در آیین رونمایی از بنای یادمان شهدای دانشجو گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری دانشجویان ممتاز و نخبه خانواده شهدا و ایثارگران مشغول به تحصیل را جذب می کند.
وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نماد استقلال خواهی، عزت و کرامت کشور هستند، افزود: ساخت بنای یادمان شهدا به نوعی بیان احترام و تکریم افراد جامعه نسبت به فداکاری و ایثار این عزیزان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
میرزاده ادامه داد: ثبات، امنیت و آرامش کشور در منطقه آشوب زده و سراسر خون و آتش خاورمیانه حاصل وحدت مردم، خون شهدا، مجاهدت ایثارگران و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب است.
میرزاده به 300 شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: ما به وجود این شهیدان سرافراز که باعث استقلال، عزت و اقتدار کشور شده اند افتخار می کنیم و راه آنان را تا قیامت ادامه خواهیم داد.
آیین رونمایی از بنای یادمان شهدای دانشجو عصر یکشنبه با حضور میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، توکلی شهردار بهشت زهرا و جمعی از اساتید، مسئولان، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده معزز شهدا و ایثارگران در گلزار بهشت زهرا(س) برگزار شد.
بنای یادمان شهدای دانشجو با الهام از آرم دانشگاه آزاد اسلامی با هزینه 2 میلیارد و 300 میلیون ریال در گلزار شهدا ساخته شده است.
3218* 6139 *1528 *3404
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی
کد N1447580

وبگردی