آفتاب
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

برخی روزنامه های کشور با سانسور خبری عصا زیربغل آمریکا می گذارند

برخی روزنامه های کشور با سانسور خبری عصا زیربغل آمریکا می گذارند

نطنز - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی روزنامه های داخلی با سانسور سخنان اخیر وزیر امور خارجه در خصوص برجام عصا زیر بغل آمریکا می گذارند.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد حسین صفار هرندی عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مجتمع مکتب القرآن نطنز اظهار داشت: امروز دولت آمریکا به این نکته اذعان دارد که جنگ با ایران آسان نیست. آمریکا می داند جنگ با ایران کاملا متفاوت از جنگ با سایر کشورهای خاورمیانه است.

وی گفت: آمریکا از جنگ با ایران می ترسد و وقتی می بیند ایران با حضور نیروهای مستشاری در سوریه، سرنوشت آن را رقم می زند نمی تواند برای جنگ با ما برنامه ریزی کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور دلیر مردان ایرانی در جبهه های عراق و سوریه افزود: امروز سردار سلیمانی معلم دفاع جوانان حزب اللهی عراق است و با انتقال اعتماد به نفسی که در جنگ به دست آوردیم، آنها ضد ضربه می شوند.

وی ادامه داد: در هر امری باید گوش به فرمان رهبری باشیم و در مقابل فرمایشات ایشان چانه زنی نکنیم.

صفار هرندی در پایان گفت: امروز دکتر ظریف در سخنان اخیر خود اعتراف کردند که بعد از هشت ماه هنوز آمریکایی ها به وعده خود عمل نکرده اند و روزنامه هایی در داخل کشور این قسمت از سخنان  دکتر ظریف را سانسور کرده اند. این رسانه ها با رفتارشان بیشتر دنبال منافع آمریکا هستند تا ایران و با این رفتار عصا زیر بغل آمریکا می گذارند.

کد N1447522

وبگردی