آفتاب
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

برکات سرمایه‌های اقتصادی استان بوشهر نصیب مردم این استان شود

برکات سرمایه‌های اقتصادی استان بوشهر نصیب مردم این استان شود

بوشهر - رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه برکات ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر نصیب مردم این استان شود، گفت: بنیاد برکت ۳۱ مدرسه با ۱۸۱ کلاس درس در استان بوشهر ساخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، با فرمان رئیس دفتر مقام معظم رهبری، هشت مدرسه با ۸۳ کلاس درس ساخته شده توسط بنیاد برکت در مناطق محروم استان بوشهر همزمان با سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح یکشنبه در ارتباط ویدئویی با مراسم افتتاح هشت مدرسه استان بوشهر اظهار داشت: تاکنون ۳۱ مدرسه با ۱۸۱ کلاس درس توسط بنیاد برکت در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه امروز نیز هشت مدرسه با ۸۳ کلاس درس در استان بوشهر افتتاح شده است، بیان کرد: ۱۱۵ میلیارد تومان برای ساخت این مدارس در استان بوشهر هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: استان بوشهر در تاریخ مبارزاتی خود سوابق درخشانی دارد و همواره زبانزد است که بخشی از این مبارزات مربوط به مقابله با استعمار پیر است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: مردم استان بوشهر مردانه در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و در این راه شهدای بسیار زیادی را تقدیم کرده‌اند و اجازه نداند که استعمار پیر به اهدافش برسد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های ممتاز اقتصادی در استان بوشهر از جمله پارس جنوبی، خارگ و عسلویه، اضافه کرد: امیدواریم برکات این ثروت‌ها به خوبی نصیب مردم استان بوشهر شود.

کد N1447177

وبگردی