آفتاب
جمال رحمتی در گفتگو با مهر:

پیش‌تولید انیمیشن «فرمانده کوچولو» آغاز شد/ طراحی شخصیت ها

پیش‌تولید انیمیشن «فرمانده کوچولو» آغاز شد/ طراحی شخصیت ها

کارگردان انیمیشن «فرمانده کوچولو» از آغاز طراحی شخصیت‌های این انیمیشن سینمایی خبر داد.

جمال رحمتی کارگردان انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جدیدترین پروژه انیمیشن سینمایی خود گفت: این انیمیشن با نام «فرمانده کوچولو» داستانی اجتماعی دارد و داستان آن در مکانی که جغرافیای مشخصی ندارد رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه «فرمانده کوچولو» نام موقت این پروژه سینمایی است، بیان کرد: این انیمیشن به صورت تلفیقی ۲ بعدی و ۳ بعدی ساخته می شود و طرح اصلی انیمیشن توسط علی حضرتی نوشته شده بود و فیلمنامه آن را من نوشتم. همچنین اصغر عبدالهی به عنوان مشاور فیلمنامه در این پروژه حضور دارد.

این هنرمند تاکید کرد: در حال حاضر در مراحل اولیه کار از جمله عکاسی، طراحی کاراکتر و کانسپت هستیم. این انیمیشن سینمایی دارای ۱۲ شخصیت است که پنج شخصیت آن اصلی هستند.

رحمتی گفت: این انیمیشن نیز مانند دیگر انیمیشن های سینمایی که در جهان تولید می شود، دارای رده سنی کودک و نوجوان تا بزرگسال است و اینگونه نیست که فقط برای یک رده سنی خاص در نظر گرفته شود.

این کارگردان انیمیشن در پایان بیان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده تولید این انیمیشن نزدیک به یک سال به طول می انجامد و بعد از آن برای اکران تصمیم گرفته می شود.

کد N1447117

وبگردی