آفتاب
شهریان در یادواره شهدای زن ورزشکار؛

ورزشکاران به دیدگاه و اهداف شهدای ورزشکار نزدیک تر شوند

ورزشکاران به دیدگاه و اهداف شهدای ورزشکار نزدیک تر شوند

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در یادواره شهدای زن ورزشکار گفت که ورزشکاران برای موفقیت بیشتر در عرصه قهرمانی خود را به دیدگاه و اهداف شهدای ورزشکار نزدیک تر کنند.

رباب شهریان در حاشیه برگزاری اولین یادواره شهدای زن ورزشکار و در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از سیاست های ورزش بانوان پیگیری فعالیت های فرهنگی است، اظهار داشت: یادواره شهدای زن ورزشکار با همکاری بسیج ورزشکاران برگزار شد. هدف از برگزاری این یادواره معرفی بیشتر ورزشکاران شهیده زن به منظور آشنا شدن با ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی آنها است.

وی در این رابطه ادامه داد: می توان با کمک گرفتن از شهدای ورزشکار و پیروی از ویژگی های اخلاقی آنها گام های بزرگتر و موثری در ورزش برداشت. در واقع این طور باید گفت که اینگونه کنگره ها و یادواره ها به نوعی بر روی ورزش قهرمانی هم تاثیرگذار است. به هر حال شهدای ورزشکار هر یک آرمان ها و اهدافی داشتند که ورزشکاران امروز ما باید خود را به دیدگاه و اخلاق آنها نزدیک کنند، در این صورت قطعا موفق تر خواهند بود.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تا به امروز ۱۷ شهیده زن شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: این شهدا می‌توانند شایسته ترین الگو برای ورزشکاران ما باشند.

شهریان در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد ارزیابی عملکرد بانوان در بازی های المپیک و پارالمپیک گفت: ستاد برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک عملکرد دو کاروان اعزامی به ریو را پیش از شروع بازی ها و در جریان آن زیر نظر داشت. بررسی عملکرد بانوان نیز توسط همین ستاد و در کنار بررسی عملکرد دیگر اعضا انجام می شود.

معاون وزارت ورزش تاکید کرد: به طور ویژه با سرکشی از اردوها و برگزاری نشست با نواب رئیس فدراسیون ها وضعیت بانوان ورزشکار را پیگیری می کنیم به خصوص اینکه دو سال بعد بازی های آسیایی در اندونزی برگزار می شود و از همین الان باید به فکر کسب سهمیه برای این بازی ها باشیم.

کد N1447092

وبگردی