آفتاب
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره):

اعتبار ترمینال سلام تامین نشد/سه سرمایه گذار پای میز مذاکره

اعتبار ترمینال سلام تامین نشد/سه سرمایه گذار پای میز مذاکره

یک مقام مسوول گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار وعده داده شده برای بهره برداری از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره) تامین نشده است البته دراین زمینه با سه سرمایه گذار درحال مذاکره هستیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفت‌و گو با خبرنگار مهر درباره جزییات ساخت ترمینال سلام گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار وعده داده شده برای بهره برداری از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره) تامین نشده است البته دراین زمینه با سه سرمایه گذار (۲ سرمایه گذار خصوصی و یکی دولتی) درحال مذاکره هستیم و امیدواریم طی یک هفته آینده دراین زمینه به نتیجه برسیم.

محمود نویدی افزود: در حال حاضر برای سرمایه گذاری در ساخت و ساز ترمینال سلام تقاضاهایی از سوی کشورهای کره جنوبی و فرانسه وجود دارد که با توجه به زمانبر بودن ورود سرمایه گذار خارجی، شرکت فرودگاه ها علاقه مند به بهره گیری از پتانسیل شرکت های ایرانی دارد.

به گفته مدیر شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، چینی ها نیز برای سرمایه گذاری در ترمینال سلام اعلام آمادگی کرده اند که در حال حاضر اولویت با بخش خصوصی است.  

نویدی اظهار کرد: پس از برجام و لغو تحریم ها فضای مناسبی برای ورود و حضور سرمایه گذار خارجی ایجاد شده است ضمن اینکه برگزاری اجلاس هایی همچون اجلاس های بین المللی کاپا در کشورمی تواند فرصت های جذب سرمایه گذاری را افزایش دهد بنابراین باید تلاش شود تا از این فرصت ها به خوبی بهره گیری شود.

کد N1446810

وبگردی