آفتاب
پایان رقابت های کشتی آزاد جوانان کشور در اسلام آباد غرب؛

مازندران قهرمان شد/ ناکامی کرمانشاه این بار در رشته آزاد

مازندران قهرمان شد/ ناکامی کرمانشاه این بار در رشته آزاد

کرمانشاه- رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور در اسلام آباد غرب با کسب عنوان نخست توسط تیم مازندران پایان یافت و کرمانشاه میزبان هم هشتم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور یادواره شهیدان شهبازی و ریزوندی در گروه الف که از روز گذشته در شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه آغاز شده بود امروز با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات طی دو روز با حضور ۱۰ تیم برتر کشور و در دو گروه به میزبانی اسلام آبادغرب برگزار شد که در پایان مازندران توانست عنوان قهرمانی این رقابت ها را به دست آورد.

این تیم در دیدار فینال توانست با نتیجه ۵ بر ۳ توابع تهران را شکست داده و بر سکوی نخست این رقابت ها قرار بگیرد.

همچنین در دیدار رده بندی تهران ۷ بر یک البرز را شکست داد تا این تیم نیز سکوی سومی این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

تلاش برای کسب مقام پنجمی میان تیم های لرستان و همدان بود که لرستانی ها ۶ بر ۲ این مسابقه را بردند تا جایگاه پنجمی هم به این تیم برسد.

اما کرمانشاه میزبان در دیدار برای کسب مقام هفتمی هم ناکام بود و ۶ بر ۲ مقابل گیلان شکست خورد تا این تیم نیز همانند تیم فرنگی توفیقی نداشته و به عنوان هشتمی بسنده کند.

همچنین مرکزی هم ۶ بر ۲ کردستان را شکست داد تا این تیم ها نیز به ترتیب  عناوین نهم و دهم این دوره از مسابقات را به دست آورند.

گفتنی است، شهرستان اسلام آباد  غرب طی روزهای گذشته همچنین میزبان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور بود که این مسابقات نیز با کسب عنوان قهرمانی خوزستان به پایان رسید و کرمانشاه میزبان هم پنجم شد.

کد N1446435

وبگردی