آفتاب

وزیر ارتباطات: مدارس هوشمند بخشی از شبکه ملی اطلاعات هستند

وزیر ارتباطات: مدارس هوشمند بخشی از شبکه ملی اطلاعات هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای شرکت در آئین بازگشایی رسمی مدارس استان البرز صبح شنبه وارد کرج شد و با حضور در مدرسه مهدیه رجائی شهر زنگ آغاز سال تحصیلی 95-96 در این استان را نواخت.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، محمود واعظی با اشاره به استفاده درست دانش آموزان از فضای مجازی و توجه این قشر به این فضا بیان کرد: این دانش آموزان هستند که با نحوه انتخاب و استفاده خود از این فضا تهدید ها را تبدیل به فرصت می کنند.


وی افزود این مدرسه به عنوان پایلوت به ابزار هوشمند تجهیز شده است تا دانش آموزان بتوانند استفاده مفیدی را از تکنولوژی در زمینه آموزش داشته باشند.


واعظی تاکید کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت استان البرز در حوزه ارتباطات بتوانیم مدارس هوشمند را این استان افزایش دهیم تا تکنولوژی را به خدمت ارتقا علمی در آوریم.

او در بخش دیگری از سخنان خود به هوشمندسازی دبیرستان مهدیه کرج اشاره کرد و گفت: این مدرسه با پیشنهاد استاندار البرز به عنوان مدرسه پایلوت هوشمندسازی انتخاب شده است و تا کنون ۱۰کلاس این مدرسه به امکانات هوشمند تجهیز شده و ظرف سه روز آینده ۹ کلاس دیگر آن نیز تجهیز می‌شود.

وی بر ضرورت استفاده از تجهیزات هوشمند در مدارس تاکید کرد و افزود: باید یاد بگیریم که چطور از تجهیزات استفاده کنیم، این مدرسه به عنوان پایلوت هوشمندسازی مدارس البرز انتخاب شده است و اگر دانش آموزان و معلمان از این امکانات به خوبی استفاده کنند در نظرداریم این استان را به عنوان پایلوت هوشمندسازی مدارس کشور قرار دهیم.

5656

 

کد N1446174

وبگردی