آفتاب

سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی سه کشته و 17 مصدوم بر جای گذاشت

سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی سه کشته و 17 مصدوم بر جای گذاشت

تبریز - ایرنا - مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر سوانح ارنندگی طی 24 ساعت گذشته در جاده های این استان، سه نفر کشته و 17 نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، وحید شادی نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بدنبال برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور میانه - قره چمن یک نفر کشته و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.
وی ادامه داد: در سانحه ای دیگر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در سه راهی زنوز شهرستان مرند موجب مصدومیت یک نفر شد.
شادی نیا اظهار کرد: بر اثر برخورد خودروی امدادخودرو با عابر پیاده در جاده آنامق شهرستان مرند عابر پیاده 13 ساله در دم جان باخت.
وی ادامه داد: برخورد یک دستگاه خودرو سواری آردی با یک دستگاه خودرو سواری پژو در سه راهی زنوز موجب مصدومیت پنج نفر شد.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری روآ با یک دستگاه خودرو وانت پیکان در ورودی شهرستان ورزقان نیز پنج نفر مصدوم شدند.
وی افزود: صبح امروز نیز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو پرشیا با یک دستگاه کامیون در محور اهر- تبریز و آتش گرفتن هر دو خودرو یک نفر کشته و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.
این حوادث در مسیرهای پرتردد و حادثه خیز استان روی داده است.
خبرنگار: مینا بازگشا/ دبیر: محمد رستگار
6120/6183
کد N1446070

وبگردی