آفتاب
در دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛

سیزدهمین همایش دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی برگزار می شود

سیزدهمین همایش دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی برگزار می شود

سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی در روزهای ۵ و ۶ مهرماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، داود حق شناس دبیر اجرایی سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی گفت: به این همایش حدود ۱۲۰ مقاله ارسال شده است که از این تعداد ۴۰ مقاله به صورت شفاهی و ۴۰ مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

وی افزود: در این همایش تعداد ۲۴ دانشجو از دانشگاه های کشور عراق نیز حضور دارند که مقالات برخی از این دانشجویان در همایش ارائه خواهد شد.

دبیر اجرایی سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی گفت: خواص مکانیکی مواد، ریخته گری، مهندسی سطح، شکل دهی مواد، متالورژی استخراجی، جوشکاری، خوردگی، مدیریت تولید مواد، الکتروشیمی، متالورژی پودر، شبیه سازی، مدل سازی فرایند، بررسی های غیر مخرب بهینه سازی فرایند و در  مهندسی مواد سرامیک، مواد پلیمری، کامپوزیت، بیو مواد، مواد پیشرفته، مواد هوشمند، مواد سبز (زیست سازگار)، انرژی های نو، فیزیک حالت جامد، خواص الکتریکی و مغناطیسی مواد، سنتز مواد بازیافت، فرایند های ساخت و تولید مواد از محورهای این همایش هستند.

دبیر اجرایی سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی خاطرنشان کرد: در حاشیه این همایش نمایشگاهی با ۳۰ غرفه از دستاوردهای شرکت های مرتبط با حوزه مواد و متالورژی نیز برگزار خواهد شد.

کد N1445827

وبگردی