آفتاب

امام جمعه کاشان: تحریک دیگر فرقه های اسلامی به اسم شیعه، توطئه انگلیسی است

امام جمعه کاشان: تحریک دیگر فرقه های اسلامی به اسم شیعه، توطئه انگلیسی است

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: تحریک دیگر فرقه های اسلامی و آن هم به اسم شیعه در اصل توطئه شیعه انگلیسی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان با اشاره به فرمایش های اخیر رهبر معظم انقلاب که توهین به اهل سنت را خلاف سیره اهل بیت دانستند اظهار داشت: نتیجه این تحریک ها ظهور گروه های خبیث و وابسته به آمریکا و انگلیس همچون داعش و النصره است که جنایت ها و ویرانی های زیادی در منطقه به راه انداختند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که رهبر فرزانه انقلاب آرمان گرایی را عین عقلانیت ونداشتن آرمان را باعث نابودی ملت دانستند بیان کرد: بعضی ها در کشور می گویند که نباید آرمانی و آسمانی فکر کنیم که این حرف ها خلاف آرمان های انقلاب و فرمایش های رهبر معظم انقلاب است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش رو بودن سالروز شکست حصر آبادان و گرامیداشت آن روز گفت: امام راحل بعد از محاصره آبادان فرمودند که حصر آبادان باید هر چه سریع تر شکسته شود که به دنبال این دستور فرماندهان غیور کشورمان با طرح و برنامه و با همکاری همه جانبه مردم این حصر را شکستند و افتخاری دیگر نصیب کشور کردند.
نمازی با اشاره به بازگشایی مدرسه ها و دانشگاه ها در روز سوم مهر ماه و این که سعادت و شقاوت هر جامعه به توسعه علم است خاطرنشان کرد: دانش آموزان و دانشجویان باید در راستای توسعه علم همه تلاش خود را به کار گیرند و پدران و مادران نیز با ایجاد فضای آرام و امن برای فرزندان خود به توسعه بیش از پیش علم در جامعه اسلامی کمک کنند.
7408/7472** خبرنگار - حسین منصوری فر- انتشاردهنده:نقی یان
کد N1445420

وبگردی