آفتاب
تولیت آستان قدس رضوی مطرح کرد:

آمادگی آستان قدس برای همراهی بانهضت خدمت‌رسانی در خراسان جنوبی

آمادگی آستان قدس برای همراهی بانهضت خدمت‌رسانی در خراسان جنوبی

بیرجند- تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه باید مدیران نهضت خدمت‌رسانی را در خراسان جنوبی کلید بزنند، گفت: آستان قدس نیز برای همراهی با برنامه متفاوتی که در این راستا تعریف شده آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر پنج‌شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نهضت خدمت‌رسانی را در  خراسان جنوبی کلید بزنند.

وی بیان کرد: هر چند تاکنون کارهای زیادی از سوی دستگاه‌ها در استان انجام‌شده اما وضعیت زندگی و معیشت مردم نشان می‌دهد نیاز به خدمت‌رسانی متفاوت در این استان داریم.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: انتظار این است که همه مسئولان استان دست به دست هم دهند و نهضت خدمت به مردم را با یک رویکرد و نگاه جدید  و با تلاشی متفاوت از آنچه که تاکنون انجام‌شده، رقم بزنند.

رئیسی تاکید کرد: این نهضت خدمت‌رسانی باید با محوریت نماینده ولی‌فقیه و همکاری همه دستگاه‌ها بوده و هر دستگاهی باید برنامه خود را در این زمینه اعلام کند.

وی همچنین از اعلام آمادگی آستان قدس برای همراهی با این نهضت خبر داد و گفت: ما به عنوان آستان قدس نیز آماده هستیم تا با برنامه متفاوتی که برای خدمت به مردم تعریف‌شده همکاری کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: با شناختی که از مردم خراسان جنوبی و سایر استان‌ها دارم مردمی با وفاتر از مردم این استان به انقلاب و ارزش‌ها سراغ ندارم و این مردم همواره پای انقلاب و رهبری مانده‌اند.

رئیسی به دیدار خود با مقام معظم رهبری در آخرین سفر ایشان به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: در سفرهای دوران انتخابات در این استان دیدم که مردم استان با وجود همه بی‌آبی و مشکلاتی که داشتند تنها دغدغه آن‌ها مقام معظم رهبری بود و من این خاطرات را برای ایشان تعریف کردم.

وی با اشاره به مشکلات و خشک‌سالی های ۱۸ ساله خراسان جنوبی، عنوان داشت: مردمی که دفاع مقدس را سامان‌دهی کردند می‌توانند امروز نیز دست به دست هم دهند و با وجود همه مشکلات گره ای از مشکلات باز کنند.

وی ادامه داد: خواست ما نیز این است که در سال اقتصاد مقاومتی گره ای از مشکلات مردم  باز شود.

کد N1444872

وبگردی