آفتاب

30 خوابگاه دانشجویی توسط بنیاد 15 خرداد در کشور در حال ساخت است

30 خوابگاه دانشجویی توسط بنیاد 15 خرداد در کشور در حال ساخت است

سمنان- ایرنا- سرپرست بنیاد 15 خرداد کشور با اشاره به اولویت اجرای طرح های این بنیاد در مناطق محروم و کم تر توسعه یافته، گفت: 30 خوابگاه دانشجویی در حال حاضر در کشور در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا، آیت الله شیخ حسن صانعی روز دوشنبه در آیین آغاز احداث خوابگاه 180 نفری خواهران دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در دامغان گفت: هدف اصلی از اجرای عملیات های عمرانی و رفاهی در نقاط مختلف، آبادانی کشور است و باید همه مسوولان نظام نسبت به این امر مهم تلاش کنند.
وی گفت: مسوولان برای افزایش اخلاقمداری در کشور و کاهش فساد اداری، علم آموزی و ایمان به روز آخرت را فراموش نکنند.
آیت الله صانعی با بیان اینکه مسوولان برای رسیدگی به کار مردم از غرور دوری کنند، زیرا این رفتار زمینه بی اعتمادی و دلسردی مردم از نظام را ایجاد می کند، افزود: باطن گرایی و انجام کارهای خیر در راه خدا باید محور برنامه های مسوولان ارشد کشور باشد.
آیت الله صانعی ادامه داد: ساخت مجتمع های عمرانی و رفاهی برای اقشار مختلف جامعه از برنامه های مهم در انقلاب اسلامی است که دولت و بنیاد 15 خرداد در اجرای محرومیت زدایی به خوبی در کشور فعال هستند.
وی اضافه کرد: هدف از طرح های عمرانی و رفاهی بنیاد 15 خرداد در کشور عمران و آبادانی و رسیدگی بیشتر به مردم نقاط مختلف کشور است و همچنین باید از زحمات شبانه روزی دولتمردان نظام جمهوری اسلامی برای آبادانی کشور قدردانی کرد.
آیت الله صانعی خاطر نشان کرد: بیش از هزار مدرسه ، سد و مجتمع رفاهی بعد از انقلاب در کشور ساخته شده است که باید مردم قدردان این نعمت ها در نظام اسلامی باشند.
سرپرست بنیاد 15 خرداد کشور گفت: طرح ساخت خوابگاه های دانشجویی دختران در دامغان در سال 94 ارائه شد که امیدواریم با برنامه های راهبردی و تلاش مسوولان استان سمنان، کمتر از یک سال دیگر به بهره برداری برسد.
با حضور آیت الله شیخ حسن صانعی در دامغان عملیات ساخت مرکز سلامت، خانه اسکان پزشک و مرکز اورژانس 115 شهر دیباج در شهرستان دامغان استان سمنان نیز آغاز شد.
در این آیین آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، محمد رضا خباز استاندار سمنان، حجت الاسلام سیدمحمد حسینیان امام جمعه، علی اصغر مجد فرماندار و ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و مسوولان شهرستان دامغان حضور داشتند.
7339/6103
خبرنگار: محمد رضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
کد N1442888

وبگردی