آفتاب
پس از ناکامی های اخیر عنوان شد؛

انتقاد بازیکن پیشین منچستر ازاوضاع آشفته یونایتد/نقطه ضعف مورینیو

انتقاد بازیکن پیشین منچستر ازاوضاع آشفته یونایتد/نقطه ضعف مورینیو

هافبک سابق منچستریونایتد معتقد است سرمربی این تیم باید بعد از نمایش آشفته یونایتد مقابل واتفورد، برنامه جدیدی برای خط میانی اش پیاده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال واتفورد موفق شد در «ویکاریج رود» ورزشگاه خانگی اش، منچستریونایتد را با سه گل «اتینه کاپو»، «خوان زونیگا» و «تروی دی نی» با نتیجه سه بر یک شکست دهد. تک گل یونایتد را در این بازی «مارکوس راشفورد» به ثمر رساند.

بعد از شکست در دربی شهر منچستر مقابل سیتی و باخت به فاینورد در لیگ اروپا، این سومین شکست پیاپی «شیاطین سرخ» است. «پل اسکولز» هافبک سابق این تیم اعتقاد دارد که تیم فعلی یونایتد در نقاط کلیدی زمین ضعیف است و حتی ابتدایی ترین استاندارد های لازم را ندارد.

«اسکولز» گفت: ضعیف ترین نمایشی بود که از منچستریونایتد دیده اید و این تنها سیستمی است که در حال حاضر شاهد آن هستیم. مطمئن نیستید چه اتفاقی قرار است در زمین بیفتد. «راشفورد» احتمالاً تنها نقطه درخشان تیم است و امروز در حد و اندازه های خودش نبود. فکر می کنم منچستریونایتد در مالکیت توپ واقعاً، واقعاً ضعیف بود. از لحاظ فردی هم به اندازه کافی خوب نبودند. به قدری آشفته بودند که مدام توپ را از دست می دادند.

«اسکولز» که تمام دوران فوتبال حرفه ای اش را در یونایتد و به عنوان یک هافبک سپری کرده است، معتقد است ضعیف ترین ناحیه تیم «مورینیو» در همین پست است.

وی ادامه داد: «فلاینی» خوب بود، وظیفه او خراب کردن بازی تیم مقابل است. اما به نظرم اگر شما منچستریونایتد هستید نیاز به بیش از اینها دارید. بازیکنی احتیاج است که علاوه بر خراب کردن بازی حریف، توانایی این را داشته باشد که کنترل بازی را در دست بگیرد و همچنین مهاجمان را تغذیه کند. «فلاینی» در سه یا چهار بازی نخست این فصل در ترکیب بوده است، پس نمی توانم درک کنم چرا «مایکل کریک» اینجاست.

بازیکن پیشین منچستر افزود: به نظر می رسید فصل گذشته قصد رفتن داشت، او حتی یک دقیقه هم در این فصل به میدان نرفته است، پس نمی دانم چه کار کرده است. مشخصاً «مورینیو» علاقه ای به «شواین اشتایگر» ندارد پس آنها نیاز دارند که یک هافبک بازیساز جذب کنند.

همچنین «اسکولز» درباره انسجام تیمی یونایتد افزود: انتظار داشتم از لحاظ دفاعی مستحکم تر باشند، به خصوص با آوردن «کریس اسمالینگ»، اما بازیکنان واتفورد همه جا بودند و هر زمان که به محوطه جریمه وارد می شدند احساس می کردی که گلی به ثمر می رسانند. یک چیز کم است و آن انسجام بین بازیکنان است. «مورینیو» احتیاج دارد که به ترکیب درستی از بازیکنان برسد.

کد N1442301

وبگردی