آفتاب

برگزاری دو نمایشگاه در دانشگاه صنعتی شریف

برگزاری دو نمایشگاه در دانشگاه صنعتی شریف

تهران- ایرنا- دانشگاه صنعتی شریف در نخستین هفته مهرماه، میزبان دو نمایشگاه با موضوعات فرصتهای شغلی و کتاب و صنایع وابسته خواهد بود.

به گزارش ایرنا از دانشگاه صنعتی شریف، 'نمایشگاه کار' رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت های خود در آن به صورت فصلی و یا سالیانه برگزار می شود که می توان از آن به عنوان نمایشگاه فرصت های شغلی یاد کرد.
در این رویداد، فرصت های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می شود و فرصت مناسبی برای شرکت ها و سازمان ها فراهم می آورد تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر خویش اقدام کنند.
رفع عواملی که مانع اشتغال فارغ التحصیلان می شوند از یک سو و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم شرکت ها و دانشجویان به عنوان روشی جدید در اطلاع رسانی نیازهای محیط های کار و اجتماع از سویی دیگر، دانشگاه صنعتی شریف را بر آن داشت تا نسبت به بر پایی چهارمین نمایشگاه کار اقدام کند.
این نمایشگاه و کارگاه های آموزشی آن، اهداف متعددی همچون معرفی شرکت ها، معرفی کسب و کار جدید، ایده دادن به دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان برای یافتن شغل آینده و نحوه تعامل و ارتباط با صنعت را دنبال می کند.
تمام افراد می توانند با ثبت نام در سایت نمایشگاه، از چهارم تا ششم مهرماه در این رویداد کارآفرینی حضور یابند.

**برپایی اولین نمایشگاه کتاب و صنایع وابسته دانشگاه صنعتی شریف
کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف نیز همزمان با شروع ترم جدید و ورود دانشجویان جدید به دانشگاه، به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تامین کتاب و مایحتاج آموزشی دانشجویان، 'نمایشگاه کتاب و صنایع وابسته' را تدارک دیده است.
این نمایشگاه از چهارم تا هشتم مهرماه، پذیرای حضور بازدیدکنندگان خواهد بود.
علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی نمایشگاه به نشانی Bookfair.SHARIF.IR و یا نشانی تلگرام https://telegram.me/sharif_bookfair مراجعه کنند.
علمی**1055**1440
** خبرنگار: زینب کارگر**دبیر: معصومه گلشن
برای اطلاع از اخبار متنوع علمی و فناوری، با کانال علمی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
irnaelm@
https://telegram.me/irnaelm
کد N1441710

وبگردی