آفتاب

اولویت مدیریت حقوقی بیمه ایران سرعت در وصول مطالبات معوق است

اولویت مدیریت حقوقی بیمه ایران سرعت در وصول مطالبات معوق است

همایش سراسری کارشناسان حقوقی بیمه ایران با هدف هم اندیشی و تعامل بیشتر در تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، پورکاویان، ...

گروه بنگاه‌ها:همایش سراسری کارشناسان حقوقی بیمه ایران با هدف هم اندیشی و تعامل بیشتر در تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، پورکاویان، مدیر حقوقی و امور قراردادهای بیمه ایران ضمن ابراز رضایت از روند وصول مطالبات معوق از سوی شعبه‌ها و واحد‌های اجرایی سراسر کشور، درباره برنامه‌های مدیریت حقوقی در سال‌جاری نیز گفت:‌ براساس تاکیدات رئیس هیات‌مدیره ومدیر عامل شرکت و همچنین تکالیف مجمع عمومی مبنی بر اهمیت وصول مطالبات، وصول مطالبات بااستفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی به‌طور جدی پیگیری خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: دفاع موثر از حقوق شرکت در دعاوی مطروحه به طرفیت بیمه ایران و اولویت بخشیدن به وصول مطالبات می‌تواند زمینه تسریع درکاهش مطالبات معوق را برای شرکت ایجاد کند. پورکاویان با اشاره به بررسی عملکرد سال گذشته این مدیریت گفت: به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف این مدیریت عملکرد گذشته خود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد تا در اجرای برنامه‌های آتی درسال جدید نظام مندتر عمل کنیم از این رو جمع بندی نتایج این نشست در اختیارکارشناسان حقوقی در مدیریت‌های استانی و تهران قرار خواهد گرفت.

کد N1441395

وبگردی