آفتاب
از گوشه و کنار استاندار خوزستان:

رفع نقاط سانحه‌خيز خوزستان نیازمند اعتبار

رفع نقاط سانحه‌خيز خوزستان نیازمند اعتبار

استاندار خوزستان گفت: رفع تمام نقاط سانحه‌خیز در استان به 560 میلیارد تومان اعتبار نياز دارد. غلامرضا شریعتی اظهار کرد: با شناسایی نقاط ...

دنیای اقتصاد، اهواز، محمد علاف‌پور:استاندار خوزستان گفت: رفع تمام نقاط سانحه‌خیز در استان به 560 میلیارد تومان اعتبار نياز دارد. غلامرضا شریعتی اظهار کرد: با شناسایی نقاط حادثه‌خیز و اولویت‌بندی آنها، طرح در مرحله اول با رفع نقاط سانحه‏خیزی که به اعتبار حدود 13 میلیارد تومان احتیاج دارند، شروع شد.

 

وي افزود: در گام‏های بعد و بر اساس اولويت بندی‏ها اقداماتی به‌منظور نقاط سانحه خیز دیگر انجام خواهيم داد. شريعتي با تاکید بر استیفای حق و حقوق مردم شهرستان‏های بندرامام و ماهشهر در زمینه طرح احداث پل از بندرامام به ماهشهر تصريح كرد: راه‏اندازی این پل برای کاهش بار ترافیک، کاهش تصادفات و رفع نارضایتی عمومی یک نیاز محسوب می‏شود. وي اعلام كرد: احداث روگذر غیرهمسطح از بندرامام به ماهشهر جزو مطالبات مردم این دو شهر است و نباید يك قدم از حق مردم عقب‌نشینی کنیم بلکه باید حق و حقوق مردم را از طریق رایزنی یا طی مراحل قانونی استیفا کرد. شريعتي با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در گذشته درباره کاهش بار ترافیکی ورودی شهر بندرامام خاطرنشان کرد: این تصمیم‌ها اجرايي نشده است. وي اظهار کرد: راه‏اندازی روگذر از بندر امام به ماهشهر به بار ترافیکی شدیدی که ناشی از تردد کامیون‏ها و ماشین‏های سنگین در ورودی بندر امام است و نارضایتی عمومی ایجاد کرده، یک نیاز محسوب می‏شود و افتتاح این پل باعث کاهش تصادفات و سوانح در این مسیر خواهد شد. استاندار خوزستان همچنین از پیگیری خرید 50 تا 60 دستگاه ماشین برای نیروی انتظامی خوزستان خبر داد.

کد N1441326

وبگردی