آفتاب

اردوی اعضای تیم ملی دوچرخه سواری از فردا در کیش

اردوی اعضای تیم ملی دوچرخه سواری از فردا در کیش

کیش - ایرنا - مربی تیم بزرگسالان دوچرخه سواری از برگزاری اردوی 2 هفته ای تیم ملی دوچرخه سواری در رده های جوانان و امید از فردا ( یکشنبه ) به میزبانی کیش خبر داد.

محمود وفائی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینکه تیم دوچرخه سواری روز یکشنبه 28 شهریور ماه راهی کیش می شود ،هدف از برگزاری اردو را حضور در رقابت های جهانی قطر عنوان کرد و افزود : این رقابت ها از نیمه دوم مهر ماه در قطر برگزار خواهد شد .
وی در مورد رکابزنان حاضر در اردو اظهار کرد : در بخش نخست اردو ، 13 نفر از ورزشکاران امید و جوانان حضور دارند و به فاصله چهار روز ، هفت دوچرخه سوار در رده بزرگسالان به تیم ملحق می شوند.
وفائی عمده تمریناتی که تیم ملی قرار است طی اردو کیش بر آن متمرکز شود را دوچرخه سواری جاده ، استقامت و تایم تریل در جاده های جزیره کیش عنوان کرد.
مربی تیم بزرگسالان دوچرخه سواری ،دلیل انتخاب جزیره کیش را تناسب شرایط اقلیمی کیش با قطر دانست و گفت : ارتفاع و شرایط آب و هوایی و جاده های مناسب از نکات مورد نظر در انتخاب کیش برای برگزاری اردو بوده است .
وفائی در مورد برگزاری رقابت در کیش اظهار کرد : بین رکابزنان حاضر در اردو رقابت هایی برگزار می شود ؛ در صورتی که دوچرخه سواران کیش شرایط لازم را داشته باشند می توان با حضور آنان نیز مسابقه برگزار کرد که تجربه ای مفید برای آنان خواهد بود.
وی وضعیت رکابزنان در رده های جوانان ، امید و بزرگسالان در شرایط کنونی را خوب دانست و به ایرنا گفت : تیم علاوه بر حضور در قطر، در رقابت های کاپ آسیایی تایلند اواخر مهرماه و قهرمانی آسیایی در هندوستان که بهمن ماه امسال برگزار می شود حضور خواهند داشت .
نفرات دعوت شده به اردو در رده جوانان شامل امیرحسین جمشیدیان از اصفهان ، ابراهیم حاجی زاده از آذربایجان غربی ، بهنام آبیار زنجان و پورسا حسینی از استان البرز است.
در رده امید نیز محمد امین مرادی از استان لرستان ،مهدی عبادالهی رفسنجانی از کرمان ، محمد چایچی رقیمی و مهدی رجبی کبود چشمه از تهران ، محمد غزنچانی از استان سمنان ،علی قیاسی از همدان و محمد گنج خانلو از البرز به اردوی کیش دعوت شده اند.
در این اردو سید علی حسینیان ، رسول هاشم کندی و محمود وفائی به عنوان مکانیسین ، مربی و سرپرست و مربی بزرگسالان تیم را همراهی خواهند کرد .
اردوی تیم ملی دوچرخه سواری از 28 شهریور تا 11 مهر ماه در کیش برگزار می شود.
1630/ 1641/ 6075* مریم زباندان * دبیر- زهرا هجینی نژاد*
کد N1440767

وبگردی