آفتاب
دبیر هیات عالی گزینش

گرایش و جناح بندی های در گزینش افراد ملاک عمل نیست

گرایش و جناح بندی های در گزینش افراد ملاک عمل نیست

اردبیل- ایرنا- دبیر هیات عالی گزینش کشور گفت: در امور مربوط به گزینش تنها بر اساس قانون رفتار می شود و گرایش و جناح بندی ها در گزینش افراد به هیچ وجه ملاک عمل نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله وطنی روز پنجشنبه در شورای هم اندیشی گزینشگران استان اردبیل افزود: آنچه در گزینش افراد برای ورود به سیستم اداری کشور باید مد نظر باشد پایبندی افراد به ولایت فقیه، اسلام و انقلاب است نه جناح و گرایشات سیاسی.
وی اظهار کرد: نیروهای انقلاب و مسئولان هم با وجود برخی اختلاف سلایق در مسائل اساسی دارای نقطه نظر مشترکی هستند و می توان با تکیه بر آنها بسیاری از مشکلات را حل کرد.
وی با بیان این که امام خمینی(ره) بنیانگذرا گزینش در کشور بود و امروز مقام معظم رهبری هدایتگر آن هستند، تشریح کرد: گزینش امر بدیهی و روشن است ونیاز به اثبات ندارد چون از اول خلقت وجود داشته و گزینشگر اصلی ذات احدیت است.
وطنی از تشکیل کار گروه های مختلف در شورای عالی گزینش کشور خبر داد و گفت: ضوابط و معیارهای خاصی در گزینش مشخص و تعیین شده است.
دبیر هیات عالی گزینش کشور افزود: باید از روش های به روز و مرسوم در گزینش نهایت استفاده را کرد و شورای عالی گزینش کشور آماده استفاده از نظرات همه کارشناسان و صاحبنظران می باشد.
استاندار اردبیل هم در این جلسه گفت: برای رسیدن به اهداف یک انقلاب که بر اساس یک تفکر و آرمان شکل گرفته باید کارگزاران آن به آن تفکر و آرمان اعتقاد و ایمان د اشته باشند.
مجید خدابخش آسیب شناسی در حوزه گزینش را ضروری خواند و افزود: باید بررسی شود که افرادی که در مفاسد سازمان یافته و بزرگ دست دارند چطور از فیلتر گزینش عبور کرده اند.
/6016/6130
کد N1439458

وبگردی