آفتاب

مهار آتش سوزی یک واحد صنعتی سمنان 6 ساعت طول کشید

مهار آتش سوزی یک واحد صنعتی سمنان 6 ساعت طول کشید

سمنان- ایرنا- مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان با اشاره به آتش سوزی یک واحد در شهرک صنعتی سمنان، گفت: مهار این آتش سوزی گسترده با تلاش آتش نشانان از ساعت 23 چهارشنبه شب تا ساعت 5 روز پنجشنبه طول کشید.

به گزارش ایرنا، آتش پاد سوم سعید اسمعیل پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: آتش سوزی حدود ساعت 23 چهارشنبه شب در شرکت ابر بستر آرام واقع در شهرک صنعتی سمنان آغاز شد.
وی با اشاره به گسترده بودن این حادثه و با تاکید بر اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، افزود: با تلاش 6 ساعته آتش نشان ها، مهار این آتش تا ساعت 5 روز پنجشنبه 25 شهریور 95 طول کشید.
وی با بیان اینکه خبر این آتش سوزی ساعت 23 و 11 دقیقه از طریق تماس شهروندان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد، ادامه داد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سمنان ایستگاه شماره 3 واقع در شهرک صنعتی را به محل حادثه اعزام کرد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان گفت: آتش نشان ها با رسیدن به محل حادثه مشاهده حجم وسیع آتش سوزی و شعله های سرکش و شرایط موجود، درخواست نیروی کمکی کردند که همزمان ایستگاه های 1 ،2، 4 و5 سازمان آتش نشانی سمنان به همراه 7 دستگاه خودرو به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: 4 تانکر آبرسانی از شهرداری سمنان و 1 دستگاه تانکر از شهرک صنعتی به همراه 2 دستگاه خودروی آتش نشانی از مهدیشهر و 2 دستگاه لودر از شهرداری سمنان و شهرک صنعتی نیز برای این حادثه وسیع به محل اعزام شد.
وی یاد آور شد: در مجموع 10 دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه 35 نیروی عملیاتی برای مهار این آتش سوزی تا ساعت 5 امروز با تقسیم شدن به چند تیم عملیاتی، موفق شدند از چند طرف آتش را مهار کنند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان خاطر نشان کرد: علت بروز حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.
6103 خبرنگار و دبیر: مصطفی دهقان
کد N1439381

وبگردی