آفتاب
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آل سعود مجری نقشه‌های استکبار جهانی/وحدت توطئه‌ها را خنثی می‏‌کند

آل سعود مجری نقشه‌های استکبار جهانی/وحدت توطئه‌ها را خنثی می‏‌کند

خرم آباد- نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه آل سعود مجری نقشه های استکبار جهانی در منطقه است، گفت: وحدت مسلمانان توطئه ها را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز عید قربان در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: بهترین توشه برای آخرت انسان تقوا است.

وی با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان گفت: سال گذشته در چنین روزی ملت اسلامی شاهد حادثه تلخ کشته شدن حجاج در سرزمین منا بودند.

عاملان حادثه منا محاکمه شوند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه این اتفاق تلخ از سوی رژیم بی کفایت آل سعود اتفاق افتاد و هزاران زائر و مهمان خدا در جریان آن کشته شدند، افزود: ۵۰۰ نفر از حجاج ایرانی در این حادثه شهید شدند که ۳۳ نفر از آنان لرستانی بودند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه بیش از یک سال از این حادثه تلخ می گذرد اما هنوز آل سعود از مسلمانان عذرخواهی نکرده و برای توجیه آن به موضوع قضا و قدر متوسل می شود، اظهار داشت: امت اسلامی از حکام آل سعودی درخواست دارد ابتدا چند کمیته برای بررسی این حادثه تشکیل شود و سپس عاملان این حادثه محاکمه شوند.

وی با بیان اینکه درخواست دیگر امت اسلامی این است که شورایی از کشورهای اسلامی برای اداره حرمین شریفین تشکیل شود، تصریح کرد: آل سعود انسان هایی گمراه و قاتل بوده و هزاران انسان بی گناه را در منا کشتند.

نقشه استکبار دامن زدن به اختلافات مذهبی است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه آل سعود در روز حادثه به حجاج مجروح رسیدگی نکردند و این امر نشانه قسی القلب بودن حکام آل سعود است، افزود: نکته بسیار مهم این است که آل سعود مجری استکبار جهانی بوده و چند نقشه دارد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه یکی از نقشه های استکبار جهانی اسلام ستیزی و نشان دادن دین اسلام به عنوان یک دین خشن است که آل سعود این نقشه را اجرا می کند، گفت: نقشه دیگر استکبار دامن زدن به اختلافات مذهبی است.

وی یادآور شد: حمله به یمن، دخالت در امور سوریه و کشتار مردم مسلمان عراق، سوریه و یمن از جمله اقدامات آل سعود برای اجرای نقشه های استکبار است.

وحدت و هوشیاری مسلمانان سبب خنثی شدن توطئه ها

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بی ثباتی و ناامن کردن کشورهای اسلامی را نقشه دیگر استکبار جهانی دانست و افزود: دشمن به دنبال این است که با این ترفندها جایگاه خود را محکم کند و آل سعود در این راستا به دشمنان کمک می کند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه استکبار جهانی برای سرکوب کردن مقاومت اسلامی حاکمان آل سعود را در برابر مقاومت اسلامی قرار داد، تصریح کرد: همه این مسائل نقشه و توطئه شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت و هوشیاری مسلمانان سبب خنثی شدن توطئه های آل سعود خواهد شد، افزود: عید قربان تجلی اخوت و برادری مسلمانان است.

کد N1436184

وبگردی