آفتاب

ناظم الشریعه:با خلاقیت بازیکنان ضعف ناشی از نداشتن دیدارهای تدارکاتی را پوشش می دهیم

ناظم الشریعه:با خلاقیت بازیکنان ضعف ناشی از نداشتن دیدارهای تدارکاتی را پوشش می دهیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با استفاده از توان تکنیکی بالا و خلاقیت های ملی پوشان، ضعف و چالش ناشی از نداشتن دیدارهای تدارکاتی لازم در راستای آماده سازی تیم را پوشش خواهیم داد.

محمد ناظم الشریعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره روند آماده سازی تیم ملی فوتسال جهت حضور قدتمندانه در رقابت های جام جهانی 2016 کلمبیا گفت: باید قبول کنیم که دیدارهای تدارکاتی ما کم بوده است اما لازم است تا با استفاده از ظرفیت و خلاقیت های بازیکنان مان و هماهنگی هایی که بین آنها ایجاد می کنیم، چالش کم بودن دیدارهای تدارکاتی را پوشش دهیم.
وی درخصوص هم گروهی ایران با تیم های اسپانیا قهرمان جهان، مراکش قهرمان آفریقا و جمهوری آذربایجان که 6 بازیکن برزیلی الاصل دارد، تصریح کرد: در دو دوره قبلی جام جهانی فوتسال نیز با اسپانیا هم گروه بودیم و امیدوار هستیم مانند 2 دفعه قبلی باز با این تیم به تساوی برسیم؛ این تیم سراسر هجومی و درگیرانه بازی می کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال با توصیف مراکش به عنوان تیمی جوان، دونده و یکدست در فوتسال جهان، اظهار داشت: فوتسالیست های مراکشی از قدرت بدنی بالایی برخوردارند و می توانند کار را برای تیم ایران سخت کنند؛ به هر حال ما فیلم بازی های این تیم را آنالیز کرده و سعی داریم برابر هرکدام از تیم های هم گروه خود با شیوه و تاکتیک های مختلف به میدان برویم.
ناظم الشریعه درخصوص تیم جمهوری آذربایجان و 6 بازیکن برزیلی آن نیز گفت: بسیاری از کشورها از جمله روسیه و کشورهای مشترک المنافع تلاش کرده اند ضعف تکنیکی خود را با آوردن بازیکنانی از برزیل و آمریکای لاتین جبران کنند؛ ولی با این حال ما تیم ایران و قهرمان آسیا هستیم و همواره تلاش کرده ایم که بهترین بازی و نتیجه را در زمین کسب کنیم.
وی درخصوص شانس صعود ایران به مرحله بعد اظهار داشت: حتی اگر نتوانیم به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم، به طور قطع به عنوان تیم دوم صعود خواهیم کرد و به احتمال فراوان در دور بعد با تیم تایلند روبه رو خواهیم شد.
جام جهانی 2016 فوتسال از روزگذشته در کلمبیا با حضور 24 تیم در شش گروه آغاز شده و تا روز دهم مهرماه ادامه خواهد داشت. تیم ایران در گروه ششم این رقابت ها با تیم های اسپانیا، مراکش و جمهوری آذربایجان هم گروه است.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در این رقابت ها ساعت 10 و 30 دقیقه فردا ( دوشنبه) به وقت تهران به مصاف اسپانیا می رود.
ورزشی**9129** 1701
کد N1434749

وبگردی