آفتاب

سومین جشنواره دانشجویی ابن سینا آذر ۹۵ برگزار می شود

سومین جشنواره دانشجویی ابن سینا آذر ۹۵ برگزار می شود

دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان، سومین جشنواره دانشجویی ابن سینا را در آذر ماه ۹۵ برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره دانشجویی ابن سینا صرفا برای دانشجویان ایرانی و بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ می‌توانند با توجه به اهداف و محورهای جشنواره در آن شرکت کنند

دانشجویان تا شنبه ۱۷ مهر ۹۵ فرصت دارند در سومین جشنواره دانشجویی ابن سینا ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند.

فرآیند داوری سه شنبه ۲۵ آبان ماه پایان می یابد و مراسم اصلی و معرفی برگزیدگان جشنواره سه شنبه ۱۶ آذر ۹۵ همزمان با روز دانشجو برگزار می شود.

هدف جشنواره دانشجویی ابن سینا شناسایی و معرفی فعالیتهای برتر دانشجویی در حیطه های مختلف است.

همچنین در این جشنواره دانشجویان ارائه دهنده خدمات سلامت با کیفیت مطلوب و دانشجویان حائز رتبه در مسابقات و جشنواره های معتبر شناسایی و قدردانی می شوند.

فعالیتهای اجتماعی و نوع دوستانه دانشجویان معرفی شده و الگوهای مناسب و موفق به دانشجویان نیز در این جشنواره ارائه می شود.

شناسایی و قدردانی از دانشجویان موفق در حیطه های مختلف، جلب توجه دانشجویان به درستکاری، سخت کوشی و چند بعدی بودن، معرفی دانشجویان برتر ، جلب توجه و حمایت اعضای هیات علمی به فعالیتهای متنوع آنان و ایجاد روحیه رقابت سازنده بین دانشجویان، اساتید ایشان و دانشکده ها از دیگر اهداف این جشنواره است.

بخش های این دوره از جشنواره شامل آموزشی، پژوهشی، کیفیت خدمات سلامت، قرآن و عترت، هنری، ادبی، اجتماعی، ورزشی و دانشجوی نمونه و جامع جشنواره است.

کد N1432993

وبگردی