آفتاب

مهلت ارسال چکیده مقالات به همایش ملی سواد رسانه ای تمدید شد

مهلت ارسال چکیده مقالات به همایش ملی سواد رسانه ای تمدید شد

تهران - ایرنا - رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید ارسال چکیده مقالات به همایش ملی سواد رسانه ای و مسوولیت اجتماعی به مدت شش روز خبر داد.

به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی ایرنا، سیدمرتضی موسویان در پاسخ به تماس های مکرر برخی افرادی که در مهلت تعیین شده نتوانسته اند چکیده ی آثار خود را به دبیرخانه دائمی این همایش ارسال کنند، این مطلب را اظهار داشت.
وی افزود: افرادی که چکیده مقاله خود را برای شرکت در بخش تجربی کاربردی و یا علمی تخصصی همایش آماده کرده اند اما موفق به ارسال اثر نشده اند، تا عید قربان فرصت دارند آثار خود را از طریق نشانی اینترنتی saramad.ir به دبیرخانه ی دائمی همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی ارسال کنند.
به گزارش مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، موسویان اضافه کرد: از امروز به مدت یک هفته چکیده ی آثار ارسالی به دبیرخانه ی دائمی همایش ملی سواد رسانه ای و مسوولیت اجتماعی توسط دبیران همایش بررسی و به علاقه مندان اطلاع داده خواهد شد تا متن کامل گزارش های تجربی کاربردی و مقالات علمی تخصصی خود را از طریق پورتال اینترنتی همایش که در هفته آینده رونمایی خواهد شد، بارگزاری کنند.
نخستین همایش ملی سواد رسانه ای و مسوولیت اجتماعی در 12 آبان ماه همزمان با روز فرهنگ عمومی با تقدیر از برگزیدگان همایش در دو بخش تجربی کاربردی و علمی تخصصی به کار خود پایان خواهد داد.
فراهنگ**1003**1561
کد N1432161

وبگردی