آفتاب

کمالوند: شرایط روجی و جسمی بازیکنان گسترش فولاد ایده آل است

کمالوند: شرایط روجی و جسمی بازیکنان گسترش فولاد ایده آل است

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه تعطیلات لیگ برتر به نفع این تیم بوده است، گفت: شرایط روحی و تیمی بازیکنان ما در این مدت بهتر شده و به وضع ایده آلی رسیده است.

به گزارش ایرنا، فراز کمالوند روز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی هفته پنجم مقابل سیاه جامگان مشهد با بیان اینکه شرایط تاکتیکی و جسمی بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد نسبت به چهار هفته ابتدایی فصل بهتر شده است، افزود: مشکل اصلی ما در بازی های گذشته توان جسمی و هماهنگی میان نفرات بود که در تعطیلات لیگ این مشکلات را تا حدود زیادی برطرف کرده ایم.
وی اظهار کرد: خوشبختانه با انجام تمرینات منظم و بازی های تدارکاتی مناسب در زمان تعطیلات لیگ برتر، شرایط خوبی را به وجود آورده ایم و امیدوارم که در بازی فردا به نتیجه مدنظر دست یابیم تا روند موفقیت مان را در فصل جدید شروع کنیم.
کمالوند با بیان اینکه جدول فعلی لیگ برتر کاذب است، افزود: تا هفته دهم نمی توان برآورد دقیقی از شرایط تیم ها و جدول داشت و به همین خاطر تصور موفق یا ناموفق بودن تیم ها در وضعیت فعلی اشتباه است.
وی گفت: بیش از نیمی از بازیکنان اصلی گسترش فولاد در مقایسه با فصل گذشته تغییر کرده و همین موضوع باعث بروز مشکلات در زمینه هماهنگی بین بازیکنان جدید شده است ، اما از ترکیب کنونی بازیکنانم راضی هستم و تا نیم فصل بازیکن جدیدی به تیم جذب نخواهد شد.
کمالوند، از تلاش برای تحقق اهداف تعیین شده از سوی مدیریت باشگاه برای فصل جاری لیگ برتر خبر داد و افزود: همانگونه که در سال های گذشته به وعده خود در گسترش فولاد عمل کرده ایم، با یاری خدا و حمایت هواداران در فصل جاری نیز موفق ظاهر خواهیم شد.
وی پیش بینی کرد، گسترش فولاد فصل شانزدهم لیگ برتر را با رتبه ای بالاتر از ششمی به پایان برساند.
دیدار تیم های گسترش فولاد و سیاه جامگان مشهد فردا / جمعه/ راس ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزیل تبریزبرگزار می شود.
به گزارش ایرنا، فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان به دلیل دیر رسیدن به تبریز ، نتوانست در کنفرانس خبری قبل از بازی حضور داشته باشد.
3038/518 / 1539
کد N1431219

وبگردی