آفتاب

بازگشت بارندگی به مازندران /خزر شنبه طوفانی می شود

بازگشت بارندگی به مازندران /خزر شنبه طوفانی می شود

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران از بازگشت بارندگی به استان با سپری شدن روز جمعه خبر داد و گفت که دریای خزر از روز شنبه آینده طوفانی می شود .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اداره کل هواشناسی مازندران روز پنجشنبه با انتشار اطلاعیه ای ، اعلام کرد که بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی ، جریانات مرطوب شمالی از بعد از ظهر جمعه بر روی سواحل جنوبی دریای خزر شکل می گیرد که نتیجه آن ابرناکی ، وزش باد و بارندگی است .
به نوشته این اطلاعیه ؛ ابرناکی آسمان ،به همراه رگبار و رعد و برق از صبح روز یکشنبه بیست و یکم شهریور در استان شدت می گیرد .
بارندگی رگباری که از صبح چهارشنبه از غرب مازندران آغاز شد ، سیلاب در شهرستان رامسر به راه انداخت و سبب آبگرفتگی معابر در ساری شد.
بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی مازندران وضعیت هوای امروز پنجشنبه استان نیمه ابری همراه با بارش پراکنده است و از بعد از ظهر امروز نیز ناپایداری کاسته خواهد شد .
همچنین بر اساس پیش بینی هواشناسی بیشترین و کمترین دمای امروز ساری 29 و 19درجه بالای صفر پیش بینی شد و به دلیل مواج بودن دریا ، فعالیت برای صیادی و شنا مناسب نیست.
هوای فردا جمعه استان مازندران نیز صاف تا نیمه ابری پیش بینی شد.
استان مازندران جمعه 12 شهریور ماه نیز شاهد طوفان و سیل بود که منجر به خسارت به بیش از 6 هزار واحد مسکونی و صدها واحد تجاری و تولیدی شد .
6990/1654 / 1539
کد N1431016

وبگردی