آفتاب

85 منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد بابل در طوفان اخیر تخریب شد

85 منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد بابل در طوفان اخیر تخریب شد

ساری-ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بابل گفت:در پی وقوع طوفان صبح جمعه گذشته تعداد 85 باب منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد بابل از 20 الی 95 درصد تخریب و دچار خسارت شده است.

طوفان بامداد جمعه 12 شهر یورماه گذشته در استان مازندران به شش هزار واحد مسکونی و صدها واحد تولیدی و تجاری خسارت زد.
سید حسین سلیمانیان' روز پنجشنبه در نشست خبری ، خسارت ناشی از وقوع طوفان به خانه های مسکونی مددجویان کمیته امداد بابل را دو میلیارد و 500 میلیون ریال برشمرد.
وی افزود: طی هماهنگی با فرمانداری بابل ، ارائه اقدامات امدادی و خدماتی این خانواده ها در اولویت قرار گرفته است .
وی اظهارداشت: به احتمال زیاد این آمار هم ظرف روزهای آینده نیز افزایش می یابد و درصدد می باشیم تا اعتباراتی از سوی اداره کل کمیته امداد مازندران برای این خسارت دیدگان دریافت کنیم.
وی در بخش دیگری از این مصاحبه همچنین گفت: جشن عاطفه های امسال، در دو مرحله که در مرحله اول از 12 الی 25 شهریور و در مرحله دوم از دهم مهر تا قبل از ماه محرم در کلیه مدارس بابل برگزار خواهد شد.
'سلیمانیان' اظهارداشت: جشن عاطفه های امسال دارای یک ویژگی بارز نسبت به سال های گذشته دارد و آن این است که برگزاری جشن عاطفه ها از پایگاه محوری که به صورت ثابت در نقاط مختلف شهر مستقر بودند خارج و همکاران به صورت سیار در طرحی به نام طرح کوله پشتی مهر عاطفه ها به شکل توزیع نایلکس و پاکت در بین افراد خاص ، خیرین، بازاریان و اصناف توزیع خواهد شد.
وی گفت: در جشن عاطفه های سال گذشته یک میلیارد ریال هدایای نقدی و غیرنقدی از سوی مردم نوعدوست جمع آوری شد و در بین یک هزار و 300 دانش آموز و 300 دانشجو که هم اکنون تحت پوشش کمیته امداد می باشند، توزیع شده است.
هشت هزار و 658 خانواربرابر با 15 هزار و 495 نفر در شهرستان 511 هزار نفری بابل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که در سال گذشته مبلغ 67 میلیارد و 500 میلیون ریال به مستمری بگیران ان پرداخت شد. 7328/1899
کد N1430520

وبگردی