آفتاب

معاون وزیرآموزش وپرورش: مشکلات اجتماعی و فرهنگی ناشی از تربیت تک بعدی است

معاون وزیرآموزش وپرورش: مشکلات اجتماعی و فرهنگی ناشی از تربیت تک بعدی است

یزد - ایرنا - معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تربیت دانش آموزان باید جامع و با توجه به تمام زوایای وجودی آنها باشد، گفت: مشکلات اجتماعی و فرهنگی که بعضا در جامعه مشاهده می شود، ناشی از تربیت تک بعدی است.

به گزارش ایرنا، حمید رضا کفاش روز چهارشنبه در آیین افتتاح کانون فرهنگی تربیتی خیری شهرستان اشکذر استان یزد افزود: برنامه های تربیتی باید بر اساس شرایط و نیازها، اجرا شود و مربیان پرورشی وفعالان عرصه تعلیم و تربیت باید این مهم را در فعالیت های خود مد نظر قرار دهند.
وی با تبیین توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان درخصوص تحصیل، تهذیب و ورزش یاد آور شد: مربیان تربیتی باید اجرای توصیه های رهبر انقلاب را در دستور کار قرار دهند.
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: باید در کنار مسائل دینی و اخلاقی مثل نماز و مسائل فرهنگی به تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان نیز توجه ویژه شود و در این زمینه کانون های فرهنگی تربیتی دانش آموزان می توانند نقش تعیی کننده ای داشته باشند.
به گزارش ایرنا، نخستین کانون فرهنگی و تربیتی خیرساز استان یزد با نام حضرت سید الشهداعلیه السلام در رضوانشهر از توابع شهرستان اشکذر استان یزد افتتاح شد .
این فضای پرورشی و فرهنگی در زمینی به مساحت 14 هزارمتر مربع و زیربنای 950 مترمربع با هزینه ای افزون بر 12 میلیارد ریال ساخته شده است .
استان یزد 180 هزار دانش آموز دارد و مرکز شهرستان اشکذر نیز در 20 کیلومتری شمال یزد قرار دارد.
7536/ 6014/
کد N1429585

وبگردی