آفتاب

رونمایی از سند جامع آموزش بانکداری اسلامی‌در بانک قوامین

رونمایی از سند جامع آموزش بانکداری اسلامی‌در بانک قوامین

در مراسمی‌با حضور مدیر عامل بانک قوامین، رئیس عقیدتی- سیاسی بنیاد تعاون ناجا ومدیران ارشد بانک از سند جامع آموزش بانکداری اسلامی ‌بانک ...

گروه بنگاه‌ها:در مراسمی‌با حضور مدیر عامل بانک قوامین، رئیس عقیدتی- سیاسی بنیاد تعاون ناجا ومدیران ارشد بانک از سند جامع آموزش بانکداری اسلامی ‌بانک قوامین رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی‌ بانک، دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک در این مراسم با تبریک هفته بانکداری اسلامی ‌گفت: کنترل ونظارت شرعی در سازمان‌ها ارزشمند است و سبب جلوگیری از انحرافات و هدر رفت منابع می‌شود؛ بنابراین باید به‌عنوان یک ارزش تلقی شود.

وی با تاکید بر اینکه تقویت نظارت شرعی در عملیات بانکداری بدون ربا بستر‌های لازم را برای رسیدن به هدف بانکداری اسلامی‌فراهم می‌کند، افزود: وقوع برخی مشکلات ناشی از ضعف نظارت شرعی در قراردادهاست و لذا لزوم وضرورت بیش از پیش نظارت شرعی باید مورد توجه قرار گیرد و مراقبت‌های لازم در این زمینه صورت پذیرد. مدیرعامل بانک قوامین توسعه شورای فقهی و حضور اندیشمندان و صاحبنظران حوزه و دانشگاه را عامل پیشبرد اهداف بانکداری بدون ربا برای رسیدن به اهداف و در نهایت تحقق آرمان بانکداری اسلامی‌دانست.

کد N1428450

وبگردی