آفتاب
مدیرعامل ایرنا در دیدار رییس فراکسیون زنان مجلس:

محتوای رسانه ها در جذب مخاطب تاثیر بسزایی دارد/ ایرنا همواره بدنبال تولید اطلاعات و اخبار در مسیر توسعه است

محتوای رسانه ها در جذب مخاطب تاثیر بسزایی دارد/ ایرنا همواره بدنبال تولید اطلاعات و اخبار در مسیر توسعه است

تهران-ایرنا-مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با تاکید بر این که محتوای تولیدات رسانه ها در جذب مخاطب تاثیر بسزایی دارد، گفت: ایرنا به عنوان خبرگزاری نظام جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال تولید اطلاعات و اخبار در مسیر توسعه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمد خدادی در دیدار پروانه سلحشوری رییس فراکسیون زنان مجلس و فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران که در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی انجام شد، اظهارداشت: ما امروز باید به سمتی برویم که به جای تولید نظر، اطلاعات مناسب با نیاز مخاطب تولید کنیم تا اثرگذار باشد.
وی با بیان این که امروز تعداد رسانه های تولید کننده اطلاعات در کشور بسیار اندک است، افزود: تا زمانی که نگاه رسانه ها در کشور به صورت حرفه ای نباشد، تکثر رسانه بی فایده است تا جایی که امروز متاسفانه شاهدیم رسانه ها کمتر رویکرد تولید اطلاعات دارند.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی یادآور شد: روزانه هزاران خبر، گزارش و مقاله بر روی خروجی ایرنا قرار می گیرد، یعنی ما بعضا در هر ساعت حداقل 100 خبر تولید می کنیم.
خدادی ادامه داد: ایرنا با81 سال سابقه مناسبات خوبی با رسانه های مختلف جهان داشته است و همواره مولفه کار این خبرگزاری تولید خبر حرفه ای بوده است.
وی به حضور فعال دفاتر ایرنا در رویدادهای مهم در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و اظهارداشت: ایرنا در داخل کشور در تمامی مراکز استان ها و 70 شهر و همچنین در خارج از کشور در 55 کشور دفتر نمایندگی دارد که در این راستا تلاش داریم تعداد این دفاتر افزایش یابد.

**خبرگزاری جمهوری اسلامی عملکرد مثبتی دارد/ تولید پرمحتوا از نکات مثبت ایرنا
پروانه سلحشوری رییس فراکسیون زنان مجلس دهم و نماینده مردم تهران نیز در این دیدار با تاکید بر این که خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره اخبار پرمحتوایی را تولید می کند، گفت: ایرنا خبرگزاری نظام است که توانسته عملکرد مثبتی داشته باشد.
وی افزود: فراکسیون زنان مجلس و مجمع نمایندگان تهران همواره تلاش کرده اند که ارتباط خوبی با رسانه ها داشته باشند و در این راستا ما علاقه مندیم تعامل خوبی با رسانه ها از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی داشته باشیم.
وی با تاکید بر نقش مهم و اساسی رسانه ها در دنیای اطلاع رسانی امروز اظهار داشت: امروز رسانه ها نقش اساسی دارند، امروز شاهدیم که برخی رسانه ها یک خبر مثبت را با نحوه اطلاع رسانی خود وارونه جلوه می دهند که این درست نیست، از این رو رسانه ها باید صداقت و شفافیت داشته باشند
فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس نیز در این دیدار عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و از انعکاس اخبار در این خبرگزاری قدردانی کرد.
پروانه سلحشوری و فاطمه ذوالقدر امروز با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی از بخش های مختلف این خبرگزاری بازدید کردند.
سیام**9121 ** 1336
کد N1427582

وبگردی