آفتاب

حزب الله لبنان انفجارهای تروریستی در سوریه و افغانستان را محکوم کرد

حزب الله لبنان انفجارهای تروریستی در سوریه و افغانستان را محکوم کرد

بیروت – ایرنا – حزب الله لبنان شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه ای انفجارهای تروریستی و انتحاری در شهرهای مختلف سوریه و کابل پایتخت افغانستان را که به کشته و زخمی شدن تعدادی از بیگناهان منجر شد، محکوم کرد.

به گزارش ایرنا ، حزب الله به خانواده کشته های این انفجارهای تروریستی تسلیت گفت و برای زخمی ها شفای عاجل مسئلت کرد.
در این بیانیه آمده است: از طرطوس تا حمص و از دمشق تا الحسکه، دست گناه آلود مجرمان یک بار دیگر بذر مرگ و ویرانی کاشت و وحشی گیری تروریست هائی را که از هدف گرفتن شهروندان عادی و کشتار آنها بدون هرگونه دلیل و توجیهی، ابائی و ترسی ندارند، به نمایش گذاشت.
حزب الله خاطرنشان کرده است که هدف تروریست های جنایتکار، ایجاد ترس و نگرانی در میان مردم و اشباع عطش سیری ناپذیرخود به خون بی گناهان است بدون اینکه ذره ای ناراحتی وجدان داشته باشند
در بیانیه حزب الله آمده است: جنایت هائی را که تروریست ها در سوریه، افغانستان و دیگر کشورهای اسلامی مرتکب می شوند، تاکیدی است بر اینکه باید با سرعت و پیوسته برای نابودی آنها اقدام کرد.
در این بیانیه تصریح شده است: باید جلوی برنامه های جنایتکارانه تروریست ها را که از سوی برخی کشورهای منطقه وجهان حمایت می شود، گرفت بویژه اینکه این کشورها برای هیچ کدام از کشورهای اسلامی خیر نمی خواهند.

** محکوم کردن تعرض به شیخ الکبش
حزب الله در بیانیه ای دیگر تعرض جنایتکارانه باندهای زورگیر به شیخ مجاهد « خضر الکبش » را محکوم کرد و از مقامات امنیتی و قضائی لبنان خواست تا همه اقدامات و تدابیر لازم را برای حمایت از شیخ الکبش و تعقیب ، بازداشت و مجازات شدید متجاوزان اتخاذ کنند.
در این بیانیه آمده است: شیخ الکبش به مقاومت و به مشی توحیدی فارغ از طوائف و مذاهب ملتزم است و محمد فرزند وی در راه دقاع از لبنان و مقاومت به شهادت رسیده است.
فرزند شیخ الکبش از علمای برجسته اهل سنت لبنان در سوریه و در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسیده است.
حزب الله خاطرنشان کرده است: شکی نیست که متجاوزان، ارزش هائی را که این عالم مومن ومعتقد به وحدت اسلامی باور دارد، هدف گرفته اند و درصدد ایجاد تفرقه و دودستگی بین لبنانی هستند که برخی گروه های سیاسی و دینی و رسانه ها تشویق و تحریک می کنند.
خاورم ** 1324
کد N1426332

وبگردی