آفتاب

نماینده صندوق بازنشستگی، مدیرعامل بیمه ملت شد/بازنشستگان کشوری سهامدار می شوند

نماینده صندوق بازنشستگی، مدیرعامل بیمه ملت شد/بازنشستگان کشوری سهامدار می شوند

تهران- ایرنا- مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری گفت: نماینده صندوق بازنشستگی کشوری، علیرضا ابراهیم پور در نشست هیات مدیره بیمه ملت به عنوان مدیرعامل بیمه ملت منصوب شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود طهماسبی پور گفت:با این انتصاب از این پس، مدیریت بیمه ملت دراختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار می گیرد و با تغییرات صورت گرفته در مدیریت این بیمه، فعالیت های این شرکت گسترش می یابد.
طهماسبی پور، ادامه داد: این شرکت خدمت رسانی به بازنشستگان و خانواده های آنها را در دستور کار خود قرار خواهد داد.
وی اظهار کرد: صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی از سهامداران عمده بیمه ملت به شمار می آیند و در زمان حاضر این شرکت بیمه ای عملا در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.
وی همچنین از تلاش برای ایجاد ارزش افزوده در صندوق بازنشستگی با بهره گیری از ظرفیت های بیمه ملت برای بازنشستگان خبر داد.
طهماسبی پور اظهارکرد: مشارکت وسهامدار کردن بازنشستگان کشوری برنامه صندوق درشرکت بیمه ملت است تا از این طریق بازنشستگان نیز از سود این شرکت بهره مند شوند.
مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری گفت:این شرکت با در اختیار داشتن بیش از یک هزار نماینده از جمله بزرگ ترین شرکت های بیمه ای در کشور از نظر حجم فعالیت، تعداد شعب و نمایندگی است و رتبه توانگری آن نیز یک است که با سرمایه ای بالغ بر 2 هزار و850 میلیارد ریال از لحاظ سرمایه ای نیز در جایگاه مناسبی قرار دارد.
وی ادامه داد: همچنین این شرکت ، برنامه ای برای افزایش سرمایه تا چهار هزار میلیارد ریال و انجام بیمه گری اتکایی را در دستور کار خود دارد.
طهماسبی پور گفت: بیمه ملت به طور گسترده در کنسرسیوم های بیمه گری کشور حضور خواهد داشت؛ ضمنا در مجمع این شرکت نیز انتظار می رود تا حق بیمه تولیدی در این شرکت به رشد چشمگیری دست یابد.
وی تصریح کرد: علاوه براین با افزایش شعب و استفاده از ظرفیت های صندوق بازنشستگی کشوری، فعالیت های این شرکت گسترش قابل توجهی خواهد یافت.
طهماسبی پور در ادامه از توسعه فعالیت های سرمایه گذاری شرکت بیمه ملت در آینده نزدیک خبر داد و اینکه این شرکت دارایی های غیرمولدی دارد که با توجه به استراتژی های جدید، تلاش می شود تا به دارایی های مولد تبدیل شود.
براساس این گزارش ، علیرضا ابراهیم پور، مدیر عامل جدید بیمه ملت ، دارای دکترای مدیریت با گرایش مدیریت فرهنگ سازمانی است و عضویت در انجمن حرفه ای صنعت بیمه و هیات مدیره شرکت بیمه ملت، مدیرعامل لیزینگ بانک ملت و گروه بهمن و همچنین مشاور رئیس کل گمرک ایران را در کارنامه اجرایی خود دارد.
اجتمام**9136**1776
کد N1425799

وبگردی