آفتاب
مدیر تیم های ملی فوتبال:

تلاش فدراسیون فوتبال رعایت استانداردهای لازم برای تیم ملی است/تشکر ویژه از دولت

تلاش فدراسیون فوتبال رعایت استانداردهای لازم برای تیم ملی است/تشکر ویژه از دولت

شن یانگ - ایرنا - مدیر تیم های ملی فوتبال اعلام کرد که تلاش مجموعه فدراسیون بر رعایت و تامین استانداردهای لازم برای تیم ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی است تا در ادامه رقابت ها ضمن کسب نتایج لازم عملکرد مناسب تری داشته باشد.

«محمد رضا ساکت» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به شن یانگ، محل برگزاری بازی تیم های ملی فوتبال ایران و چین اظهار داشت: همه مسابقات در هر رشته و رده ای نیازمند تامین یکسری امکانات همراه با رعایت لوازم و استانداردهای مورد نیاز است که به طور حتم برای بازیهای سنگین و فشرده ای همچون مقدماتی جهانی این موارد شرایط ویژه تری نیز دارد.
وی گفت که همه مسئولان در کشور اعم از ورزشی و غیر ورزشی تلاش کرده و دارند که موانع پیش روی تیم ملی فوتبال ایران برای ایجاد شرایطی همراه با آرامش فراهم شود تا در بازیهای پیش رو نتایج مورد نظر کادر فنی کسب شود.
ساکت در این بین به حمایت های دولت نیز اشاره کرد که تاکید ویژه ای بر رفع موانع تیم ملی داشته و اعلام کرده اند که باید شرایط خوب تیم ملی برای رقابت های پیش رو فراهم شود.
او در این خصوص به اختصاص یک فروند هواپیمای اختصاصی (چارتر) به تیم ملی با حمایت های دولت اشاره کرد که باعث شد زمینه حضور مناسبت تر برای اعضای تیم ملی فراهم شود.
به گفته مدیر تیم های ملی فوتبال حتی فدراسیون فوتبال نماینده خود را از چند روز قبل از شروع بازی، در چین برای انجام هماهنگی های لازم از جمله سازماندهی امور و مسائلی همچون تغذیه تیم مستقر کرده است.
ساکت یادآور شد که انجام چنین کارهایی در واقع اولویت و الزامات اصلی پشتیبانی از یک تیم ملی است که باید انجام شود و همگان بر ضرورت اجرای آن تاکید دارند.
وی همچنین به حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان در تهران اشاره کرد و گفت که کسب نتایج تیم ملی برای دولت محترم جمهوری اسلامی ایران نیز دارای اهمیت بسزایی است.
ساکت تصریح کرد: امروزه پیروزی در عرصه های ورزشی به خصوص ورزش فوتبال که منجر به غرور ملی می شود، باعث افزایش انسجام و همبستگی و اقتدار ملی خواهد شد. به همین خاطر و با علم به این موضوع تلاش همه ما سربلندی تیم ایرن و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین ملی و بین المللی است.
این مدیر فدراسیون فوتبال بار دیگر با تقدیر از حمایت های همه جانبه دولت از تیم ملی گفت: فراهم شدن هواپیمای اختصاصی با توجه به فاصله کم زمان بازی با قطر و چین و بعد مسافتی طولانی تا شهر شن یانگ کار بسیار ارزشمندی است که سبب شده ملی پوشان با شرایط بهتر و مناسبت تری وارد چین شوند.
مدیر تیم های ملی فوتبال ایران همچنین شرایط میزبانی چینی ها در طول مدت اقامت تیم در شهر شن یانگ را قابل قبول دانست و گفت که کشور میزبان همه موارد استاندارد ورزشی را برای حضور تیم ملی فوتبال کشورمان رعایت کرده اند و ما از عملکرد آنها رضایت داریم.
گفتنی است، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و چین که دومین بازی برای هر دو تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه محسوب می شود، فردا سه شنبه در ورشگاه المپیک شهر شن یانگ برگزار می شود.
آساق**1597** 1701
کد N1424973

وبگردی