آفتاب

ابراز همدردی رییس قوه قضائیه با خانواده سیمبان فقید آملی

ابراز همدردی رییس قوه قضائیه با خانواده سیمبان فقید آملی

ساری - ایرنا - آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه روز یکشنبه با اعزام نماینده به شهرستان آمل از خانواده سیمبان فقید آملی که در جریان ماموریت کاری پس از وقوع تندباد روز جمعه جان باخت ، ابراز همدردی و دلجویی کرد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران به عنوان نماینده ویژه رییس قوه قضائیه در مجلس ختم ' مجید علیزاده ' سیمبان فقید آملی شرکت و مراتب تسلیت و ابراز همدردی آیت الله آملی لا یجانی را به خانواده این مرحوم و مسئولان اداره برق شهرستان ابلاغ کرد.
رئیس کل دادگستری مازندران در آئین یادبود سیمبان فقید آملی گفت : با پیگیری هایی که در شورای تامین استان شده در تلاش هستیم تا به خانواده این مرحوم کمک مالی شود .
حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد همچنین با حضور در جمع مدیران شهرستان آمل ، اظهار داشت : برخی عملکردها در ساخت و سازها باعث شده که باد و طوفان علیه ما شده در صورتی که می توان با عملکردهای مدیریتی از این فرصت بهتر استفاده کرد.
وی افزود : باید قبول کنیم که عملکرد برخی مدیریت ها در اجرا درست نبوده و برخی از مدیران برنامه ریزی درست اجرایی نداشته اند .
نماینده ویژه رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه برخی حوادث قضا و قدر الهی است و انسان در برابر این گونه حوادث تسلیم قدر الهی می شود ، ادامه داد : با این وجود با توجه به شرایط اقلیمی مازندران، انتظار است که موضوع پدافندغیرعامل در طول سال برای آمادگی در زمان بحران جدی تر گرفته شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار آمل هم دراین نشست از پیگیری آیت الله آملی لاریجانی قدردانی کرد و گفت : تندباد بامداد جمعه بیش از 100 کیلومتر سرعت داشت و به سقف بیش از 900 خانه و حدود 700 تا 800 واحد تولیدی شامل شالیکوبی ها، گلخانه ها، دامداری ها و مساجد و تکایا و فضاهای ورزشی و آموزشی و نیز تاسیسات برقی وشهری خسارت وارد کرد.
احمد منفرد ، خسارت به بار آمده ناشی از تندباد در شهرستان آمل را حدود 242 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد : انتظار است تا با پیگیری های مسئولان کشوری بخشی از خسارت های مالی ایجاد شده به شهروندان آملی در قالب تسهیلات کم بهره بانکی پرداخت شود.
آمل اولین شهرستان در محور وروی از پایتخت به مازندران است و حدود 400 هزار نفر جمعیت دارد. طوفان بامداد جمعه بر اساس اعلام مسئولان بیشترین خسارت را به آمل ، قائمشهر و بابل وارد کرد .
7327/1654
کد N1423833

وبگردی